Dømmer du andre foreldre når du ser/hører barn som gråter eller hyler?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tone

Guest
Stirrer du på foreldrene når du ser/hører barnet hyler eller gråter fordi de vil ha noe f.eks på butikken?
Hva bruker du å gjøre i en sånn situasjon?

Gjør ingenting fordi jeg selv synes det er utrolig provoserende med mennesker som står og glor på meg og barnet i en lignende situasjon. Det er heldigvis sjeldent det skjer, men de få gangene barnet mitt har prøvd seg på noe sånt sier jeg rolig og bestemt at nei den får du ikke etc.

Nei, jeg pleier å smile lett.
Det er så utrolig irriterende når ungene slår seg vrang i butikken, og jeg har selv endt opp med å måtte kjøre eldste hjem til faren for så å kjøre tilbake å handle[emoji85].
Mest for å understreke at jeg mener det jeg sier og at oppførselen hans ikke er grei.
Han ville ha en bamse..[emoji849]

Bruker bare å overse sitasjonen egentlig. Trekker meg helst litt unna :p Synes ikke det er nødvendig å stå å glo.

Nei vi har da alle hatt unger på butikken som har blitt vanskelig. Det beste man kan få da er et lite smil eller ingen reaksjon i det hele tatt.

Absolutt ikke, for jeg vet ikke årsaken eller situasjonen der og da.Og barn er uforutsigbare og kan slå seg vrang for den minste lille ting som er helt krise i dens verden. Sier ikke noe da, smiler kanskje eller bare overser. Har vært der selv :p
Men om jeg har sett hele hendelsen og foreldrene er fysisk mot barnet, noe noen kan være. Hardhent, knipsing, klaps her og der, da blir jeg forbanna. For det er ikke greit.

Aldri!

Tenker 'jaja i dag er det deres tur' og smiler hvis de ser at jeg la merke til dem. Har også flyttet meg fint til side i kassakøen for å slippe forbi ei mor med en hylende sønn under armen. Sikkert min tur neste gang ;)

Absolutt ikke, for jeg vet ikke årsaken eller situasjonen der og da.Og barn er uforutsigbare og kan slå seg vrang for den minste lille ting som er helt krise i dens verden. Sier ikke noe da, smiler kanskje eller bare overser. Har vært der selv :p
Men om jeg har sett hele hendelsen og foreldrene er fysisk mot barnet, noe noen kan være. Hardhent, knipsing, klaps her og der, da blir jeg forbanna. For det er ikke greit.
Veldig enig og bra du sier i fra!

Back
Topp