Dømmer du andre foreldre når du ser/hører barn som gråter eller hyler?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tone

Guest
Stirrer du på foreldrene når du ser/hører barnet hyler eller gråter fordi de vil ha noe f.eks på butikken?
Hva bruker du å gjøre i en sånn situasjon?

Nei. Om jeg skulle møte blikkene deres sender jeg et medfølende blikk eller sier at ja, imorgen er det min tur :p

Gjør heller ingen ting, få ting som irriterer meg mer enn folk som skal komme bort å synse noe om situasjonen hvor barnet er oppløst i tårer. Som oftes i butikken etter barnehagen fordi de ikke får godteri og et eller annet menneske kommer bort og bare daaaaaakaaaar. Nei, ikke dakar! Man kan ikke få alt man peker på hver dag :p

Nei absolutt ikke!
Sender heller medfølende smil!

Tror nok de fleste foreldre har vært igjennom "trassende" unge ligge på golve i butikken å hylskrike (har iallefall vi opp til flere ganger :p) de må bare lære seg til at man ikke kan få alt man peker på hele tiden! :)

Nei, som regel ikke, de fleste foreldre vet vel hvordan det føles når ungen slår seg totalt vrang ute blant folk ;)
Men har bitt meg merke i mange ganger, stuptrøtte, hylende unger på butikken i 20-21 tiden som burde vært i seng for lengst.
Da må jeg innrømme at jeg tenker mitt.
Hva er så viktig på HM klokka 20.30 at du må dra med deg 3-4 åringen? :sour:

Selvfølgelig tenker jeg mitt, men det er ikke alltid negativt :) og de gangene det evt er det har jeg fått meg en liten wake-up i etterkant med å enten ha en situasjon med frøkna selv eller at den aktuelle situasjonen blir løst på en eller annen måte jeg synes er god :)

Dømte før jeg fikk barn! He he ☺ ikke nå lenger.
Gjør ingenting da. Hater om noen kommenterer om det var meg

Blir faktisk oppgitt når jeg ser små barn på butikken/kjøpesenter sent på kvelden og de er tydelig trøtte og slitne og burde vært i drømmeland for lenge siden.

Dømmer ikke. Vet at det kan skje alle.
Sa til ei mor, med ei datter som hylte etter is, bak meg i køa på matbutikken at det er godt å se at det ikke bare er vi som har en som maser om is hver gang vi handler!
Hun smilte nesten litt lettet og sukket ja.

Har selv også fått slike "støttende" kommentarer.
Som feks: Barneoppdragelse på gang ja, Bare stå på, Ser du gjør en god jobb, osv fra fremmede på butikker.

Back
Topp