talata Forumet er livet 9 Des 2009 #1 For å ikke kuppe tråden... Kom å si at du ikke tenkte det samme a[X(]
Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤ 9 Des 2009 #2 haha jeg gjorde faktisk ikke det,ikke i det hele tatt[:D][:D] Genialt,hahahhaha[:D][:D]
talata Forumet er livet 9 Des 2009 #3 ORIGINAL: Frk.VilliTrusa haha jeg gjorde faktisk ikke det,ikke i det hele tatt[:D][:D] Genialt,hahahhaha[:D][:D] Trukke no på dæ vøttø [:-]
ORIGINAL: Frk.VilliTrusa haha jeg gjorde faktisk ikke det,ikke i det hele tatt[:D][:D] Genialt,hahahhaha[:D][:D] Trukke no på dæ vøttø [:-]
Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤ 9 Des 2009 #4 ORIGINAL: talata ORIGINAL: Frk.VilliTrusa haha jeg gjorde faktisk ikke det,ikke i det hele tatt[:D][:D] Genialt,hahahhaha[:D][:D] Trukke no på dæ vøttø [:-] Men takk for tråden,alltid like deilig å se deg[8D]
ORIGINAL: talata ORIGINAL: Frk.VilliTrusa haha jeg gjorde faktisk ikke det,ikke i det hele tatt[:D][:D] Genialt,hahahhaha[:D][:D] Trukke no på dæ vøttø [:-] Men takk for tråden,alltid like deilig å se deg[8D]
talata Forumet er livet 9 Des 2009 #5 ORIGINAL: Frk.VilliTrusa ORIGINAL: talata ORIGINAL: Frk.VilliTrusa haha jeg gjorde faktisk ikke det,ikke i det hele tatt[:D][:D] Genialt,hahahhaha[:D][:D] Trukke no på dæ vøttø [:-] Men takk for tråden,alltid like deilig å se deg[8D] haha [:D][:D]
ORIGINAL: Frk.VilliTrusa ORIGINAL: talata ORIGINAL: Frk.VilliTrusa haha jeg gjorde faktisk ikke det,ikke i det hele tatt[:D][:D] Genialt,hahahhaha[:D][:D] Trukke no på dæ vøttø [:-] Men takk for tråden,alltid like deilig å se deg[8D] haha [:D][:D]