Døgnrytmen til lille

Petit

Elsker forumet
*MIA*
Flere som kjenner mer eller mindre aktivitet på de små til noelunne faste tider gjennom døgnet?

Så fort jeg legger meg om kvelden begynner lille å romestere der inne :) hun kan holde på ei stund utover natten. Men sover somregel på morgenkvisten når jeg står opp ;)
Midt på dagen pleier det å være rolig, men så blir det mer aktivitet utpå ettermiddag igjen. Syns det er så koselig <3

Det sies jo at rytmen de har i magen også følger etter dem er født, men det er jo fremdeles ei stund til termin og den kan jo endres iløpet av den tid. Blir spennende å se :)

Min er aktiv fra 23-00 tiden og til tidlig på morgenkvisten, så har han en runde på ettermiddagen.
Så blir veldig kjekt om dette er døgnrytmeen han skal ha, eller ikke :p Passer seg liksom så godt når man har unge fra før, så man uansett må opp om morgenen. Men at det ligger noe i det, absolutt. Kjenner veldig mange hvor det har stemt på en prikk. Men den kan som du sier endre seg enda da. Om det stemte hos oss vet jeg ikke, for vi hadde kolikkbarn eller unge med nakkelåsning, som sov fra 05-07 og maks 5-10 minutter her og der gjennom døgnet frem til hun var 7 måneder.

Kjenner masse liv gjennom jobbdagen , og ekstremt med liv etter jobb og utover kvelden når eg setter meg ned og slapper av. Også når eg legger meg er det veldig aktivitet, så i går fikk mannen virkelig kjenne kor livst det var. Er heldigvis ikkje så urolig at eg våkner av det om natta.

Eg kjenner mye liv om kvelden når eg legger meg og en del på ettermiddagen.Om han er lik storesøster blir han et B menneske ..

Er på kvelden ved leggetid hun er mest aktiv, men også ofte om morningen og etter så å si hvert måltid tar hun et par saltoer skulle man tro :)

Kjenner mye liv og romstering om morgenen når jeg våkner, og om kvelden når jeg legger meg. Men natten vet jeg ikke, hun bruker å roe seg på kvelden og har hittil ikke holdt meg våken på natten. Hun er også veldig aktiv når jeg setter meg i sofaen etter middag. Stort sett mest liv når jeg er i ro og slapper av. Eller når jeg spiser/litt etter jeg har spist, som f.eks i lunsjen på jobben.
Veldig koselig, og kjenner at hun blir sterkere og sterkere :)
Ellers er hun stort sett rolig på dagen, men så kommer det plutselig dager hvor hun kan være ganske aktiv gjennom hele dagen. Var og trente yoga her i forrige uke for første gang på lenge, og da tok hun helt av inni der. Kanskje fordi hun er en liten yogabebis etter ultralydbildene å dømme, hehe :)

Min er aktiv fra jeg står opp sånn rundt 08:00 tiden og kan holde på sånn i en halvtimes tid <3 så forsetter hun litt utover ettermiddagen så blir det rolig frem til jeg legger meg i 22:00 tiden :) <3 er så koselig!!

Kjenner liv først i 10 tiden på formiddagen og av og på til klokka 14.00. Så litt aktivitet igjen rundt klokka 18-19.. så blir hun stille til jeg legger meg i 22-23 tiden... håper virkelig hun beholder en god døgnrytme.. selv hadde jeg ingen døgnrytme som barn og ville ikke sove på kveld/natt. Satser på at hun IKKE arver det fra mora si :p

Lillebror er våken om kvelden, og tidlig om morgenen. Om natta sover jeg, så det veit jeg ikke noe om [emoji14] Akkurat nå er han våken :) Også pleier han å kvikne til når jeg spiser frokost

Her er hun mest aktiv på formiddagen og sent på kvelden. Hun har nok noen runder på natta også, pleier å kjenne liv når jeg er oppe og tisser. Spent på hvordan døgnrytmen blir når hun kommer. Storebror er utprega A-menneske som meg, men det kan jo nå virke som om lillesøster er B-menneske som pappaen sin :-)

Snuppa vår styrer når jeg er våken med noen powernaps innimellom. Og sover når jeg sover, tror jeg ;)

[url=http://www.TickerFactory.com/]...00;59/st/20160331/dt/6/k/7658/preg.png[/img]
[/URL]

Back
Topp