Døgnrytmen til de med barn..

lillemor2012

Elsker forumet
Dere som har barn fra før.Har døgnrytmen stemt med hvordan baby var i magen etter h*n ble født?

Mine to har alltid sovet godt om natta,bare noen få amminger de første mndene.Aldri ble jeg vekket av spark fra magen fra dem heller:p så føler døgnrytmen i magen,og etter at de ble født har stemt.

Blir jo litt betenkt med hu som er i magehuset nå da,for hun turner mye på natta,så kraftig at jeg våkner av det:p og jeg har morkaka på fremre vegg:p morgen og formiddag er det helt stille så da er det vel søvn.
 
Stemte ikke for meg :) rolig og snill om natten, våknet aldri av spark eller noe, men han diet meg hver halvannen til to timer de første tre månedene natten gjennom. Sov rundt fra 6 mnd av :)
 
Stemte for meg, sov om natta i magen og når hun kom ut.

Han i magen sover også om natta, så
Håper det stemmer.
 
Poden var en rolig og bedagelig type i magen. Og fortsatte med det etterpå, men han var et kvelds og natt menneske. Våknet flere ganger om natten og sov bra på dagen.
Lillesøster var en akrobat i magen. Hun sov bra om natten og lite på dagtid.
Lillebror er veldig aktiv, spesielt på kveldstid eller hvis jeg har sittet for mye i ro. Blir spennende å se hvilken rytme han får :)
 
Husker ikke! Men håper inderlig ikke det er noen sammenheng, for lillegutt i magen holder det gående 24/7 føler jeg!!
 
Begge to hadde samme rytme som i magen første ukene.
Eldste turner i magen hele natta i magen og utenfor
Yngste hadde en periode med våkenhet fra 22-23 til 01.00 i magen og det hadde hun utenfor også :)
 
Begge to hadde samme rytme som i magen første ukene.
Eldste turner i magen hele natta i magen og utenfor
Yngste hadde en periode med våkenhet fra 22-23 til 01.00 i magen og det hadde hun utenfor også :)


Oh lord:p da blir det null søvn på denne mammaen iallefall.En som er våken på natt og to på dag:singing:
 
Back
Topp