Døgnrytme

Hvordan legger dere deres små? Pupp og byssing i søvn, sovne av seg selv i senga? Min er 4, 5 mnd, ammes og bysses så i kanskje fem min før hun sover for natta. Sover ikke for natta før kl 23 da, men klar bedring fra 1-2 på natta for en mnd tid siden. Har latt henne regulere leggingen selv.

Hvordan legger dere deres små? Pupp og byssing i søvn, sovne av seg selv i senga? Min er 4, 5 mnd, ammes og bysses så i kanskje fem min før hun sover for natta. Sover ikke for natta før kl 23 da, men klar bedring fra 1-2 på natta for en mnd tid siden. Har latt henne regulere leggingen selv.

Får tilbud om pupp (noe han stort sett vil ha). Blir døsig av det, men lenge siden jeg har kunnet amme han i søvn. Legges i egen seng; gir smokk, danderer bamseklut og gulpeklut på hver side av hodet hans, og legger dyna over. Synger "So ro, lille mann" 2-3 ganger. Sier natta og en nuss på panna. Og så sitter jeg ved siden av og venter på at han finner søvnen selv [emoji4]

Han sovner som regel mellom halv 8 og 8, og sover da til mellom 5 og 7 vanligvis:) E våken et par timer, så kan han sove 1—2 timer igjen, så da blunder æ som regel ilammi han :)

Nesten likt her :/ han har begynt å drøye det helt til kl 22-22.30 før han sovner for natta nå, savner litt voksentid på kvelden :/

Godt det er flere med en liten en som er lenge oppe! Enn så lenge legger han seg sammen med oss. Skifter til pysj, så får han pupp, jeg synger en nattasang eller to og kysser ham god natt. Usikker på hvem av oss som sovner først :rolleyes: Har forsøkt å legge ham tidligere, men det blir bare en lur. Bedre med voksentid sammen med mini enn at en av oss har voksentid alene mens den andre sitter på rommet med han.

Back
Topp