Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
4 1/2mnd går på rommet 18.30 sovner en gang mellom 19-21. Våkner en sillion ganger på natt, står opp i 8 tiden. Første lur rundt 10, så resten tar vi litt som det kommer, får ikke sove lur etter 17.00 [emoji846]
La min 17 her om dagen. Da hadde han ikke sovet siden 1330 (om jeg ikke husker helt feil) og jeg holdt på å bli gal. Overtrett og nektet å ta en lur.. Sovna på 15 min. Nå er leggetiden her 1730 da, så ingen kjempe forskjell.Tenkte å innføre denne ingen lur etter 17:00 her også, men ble litt trøblete i dag.. han våknet fra luren sin i 15-tida. Var jo da ganske trøtt i 17-tida naturlig nok.. begynte med middag her da, så det var liksom ikke aktuelt å legge han i senga heller. Hva gjør man? Tyner det en times tid til og risikerer overtrøtt unge?
La min 17 her om dagen. Da hadde han ikke sovet siden 1330 (om jeg ikke husker helt feil) og jeg holdt på å bli gal. Overtrett og nektet å ta en lur.. Sovna på 15 min. Nå er leggetiden her 1730 da, så ingen kjempe forskjell.
Ser den!Nå har vi jo ikke noen fast legge tid, men målet er vel 19-tida. Og om det da er to timer før så gjør det jo egentlig ingenting.. ville bare passet utrolig dårlig inn å drive med legging kl 17 i dag da jeg var mannevond av sult, middagen var i gang, og det fort kan ta opp til en time før han sover [emoji85][emoji28]
Hadde eg bare hatt et barn og mulighet til å ta kveldsstell tidligere hadde eg gjort det og bare latt ho ta natta tidligereTenkte å innføre denne ingen lur etter 17:00 her også, men ble litt trøblete i dag.. han våknet fra luren sin i 15-tida. Var jo da ganske trøtt i 17-tida naturlig nok.. begynte med middag her da, så det var liksom ikke aktuelt å legge han i senga heller. Hva gjør man? Tyner det en times tid til og risikerer overtrøtt unge?
Tyner aldri. Babyens søvn er hellig her i huset, avbrytes kun for evnt lege/helsestasjonsavtaler osv. Vår har ganske faste sovetider så da er det ikke så vanskelig å planøegge. Har noen canger lagt i vpgna og byssa på den mens jeg laga middag, haha. Siste lur er ca kl 16.30, en power nap på 30 min. Den må til for at han ikke blir overtrøtt ved legging ca 19.30.Tenkte å innføre denne ingen lur etter 17:00 her også, men ble litt trøblete i dag.. han våknet fra luren sin i 15-tida. Var jo da ganske trøtt i 17-tida naturlig nok.. begynte med middag her da, så det var liksom ikke aktuelt å legge han i senga heller. Hva gjør man? Tyner det en times tid til og risikerer overtrøtt unge?
Tyner aldri. Babyens søvn er hellig her i huset, avbrytes kun for evnt lege/helsestasjonsavtaler osv. Vår har ganske faste sovetider så da er det ikke så vanskelig å planøegge. Har noen canger lagt i vpgna og byssa på den mens jeg laga middag, haha. Siste lur er ca kl 16.30, en power nap på 30 min. Den må til for at han ikke blir overtrøtt ved legging ca 19.30.
Har dog ingen råd. Vår har laga rutinene selv, jeg har bare kunnet følge ham
Høres så deilig ut med unge som legger seg for natta kl 19! Hvis mini sovner før kl 21 er det bare for maks en halv time. Er glad han endelig klarer å ta kvelden rundt 21.30, men det tar en evighet å få han til å sovne. Drømmer om gode rutiner der han sovner av seg selv kl 19!