Døgnrytme

Glad_mamma

Betatt av forumet
Septemberlykke 2016
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Er det andre som har feil døgnrytme? Her er lille vaken om natta og sover om dagen:p noen som vet ca når det kan endre seg? Hun er nå 5 dager.. :)

Samme her med gutt på 8 dager. Blir mye soving på magen min første halvdel av natta for roer seg ikke i egen seng.

Babyer har ikke naturlig døgrytme, det er noe de får etterhvert. Så det beste er å følge deres rytme så langt det går :) Vår lille mann er litt over 1 døgn gammel og vi sover litt her og der både jeg og mannen og slik blir det nok en stund:p

Her er det samme - og ingen sovemønster verken natt eller dag. Sover en del på dagen, men natten er det lite søvn ja! Håååper det blir bedre- syns det er tungt :) :)

Likt her også;) Babyen skjønner jo ikke forskjell på dag og natt - bare alle vi andre som er så innmari innstilt på å sove om natten og våken på dagen - gjør det jo ganske slitsomt:P Men jeg prøver å ikke tenke på klokka og sover så godt jeg kan når han sover. Prøver også å tenke at dette kun er en liten periode - når man er sliten er tankens makt viktig:)

Jada er våken om natten her og

Samsover dere med babyen, eller prøver dere å la den sove alene? Jeg har samsovet med begge mine to første, og da har de kun våknet når de har vært sulten. Om dagen når de har sovet alene i vogn eller vugge, har de våknet fortere.

Back
Topp