Døgnrytme *sniker*

Uff ser ikke slik ut :( gir opp snart! Og spiser det jeg vil om fortsatt samme regla om en uke. Hvor lang tid før merket du bedring? Jeg tar noe. Semper dråper også... Som jeg er usikker på om ødelegger alt. Legen mente ikke det... Men inneholder vår egen naturlige melkesyre bakterier.

Har du merket noe til semper dråpene?
Vi har enda ikke begynt..

Har du merket noe til semper dråpene?
Vi har enda ikke begynt..
Usikkert... Hun skriker ikke like mye... Men mer urolig hele natta. Men ingen særlig skrik. Så kan nok ha hjulpet litt. Men midt oppi det hele er det økedøgn også mest sannsynlig. Og det er dårlig kombo Hehe

Gir kun morsmelk:) men jeg hadde jo kun smør og ost i kostholdet mitt som var av melkeprodukter! Har brukt laktosefri melk, fløte osv før jeg begynte på en helt melkefri diett:)
Aha :) men da kom effekten tidlig. Hørt noen bruker lang tid for å få full effekt. Altså bedre :) men spiser du ting som inneholder melkesyre?

Usikkert... Hun skriker ikke like mye... Men mer urolig hele natta. Men ingen særlig skrik. Så kan nok ha hjulpet litt. Men midt oppi det hele er det økedøgn også mest sannsynlig. Og det er dårlig kombo Hehe

Økedøgn her og! Tror vi var oppe heeeeele natt til i dag! Skal til kiropraktor på onsdag. Håper det kan hjelpe. Semper Dråper skal jeg kjøpe i morgen.
Godt å høre at det er mindre skrik. Det hjelper jo litt om ikke annet. Men er jo alfa omega med natte søvn. Håper det blir økeDØGN ikke økeDAGER..

her ammer jeg henne siste gang for natten ca 20.30, deretter får hun mat ca 02.00, 06.00. 10.00, hun er kjempe flink til å finne roen selv, og sover fint mellom hver amming:)

Aha :) men da kom effekten tidlig. Hørt noen bruker lang tid for å få full effekt. Altså bedre :) men spiser du ting som inneholder melkesyre?
Full effekt tok lengre tid, men merket stor bedring etter kun 2 døgn:) ungen sov bedre, roet seg tidligere og virket mye mer fornøyd!
Melkesyre!? Aner ikke:p spiser gluten- og laktosefrie varer, ellers lager jeg alt av lunsj og middag fra bunnen av for å vite hva det inneholder:)

Økedøgn her og! Tror vi var oppe heeeeele natt til i dag! Skal til kiropraktor på onsdag. Håper det kan hjelpe. Semper Dråper skal jeg kjøpe i morgen.
Godt å høre at det er mindre skrik. Det hjelper jo litt om ikke annet. Men er jo alfa omega med natte søvn. Håper det blir økeDØGN ikke økeDAGER..
Såpass! Vi har hatt noen slike netter her. To netter... Men virker roligere nå... Så får se... Uff slitsomt når det pågår! Hun har vært ganske rolig til kvelden nå :) første gang på tre uker :) men er din lille urolig eller gråter mye? Ja får gi en oppdatering hvordan det gikk hos kiropraktor :) håper de finner noe :) anbefaler å prøve dråpene :) jeg merket litt bedring nå etter en fem seks dager :)

Full effekt tok lengre tid, men merket stor bedring etter kun 2 døgn:) ungen sov bedre, roet seg tidligere og virket mye mer fornøyd!
Melkesyre!? Aner ikke:p spiser gluten- og laktosefrie varer, ellers lager jeg alt av lunsj og middag fra bunnen av for å vite hva det inneholder:)
Så bra!!! Finnes sikkert håp her da :) lillemor er mye roligere her enn på lenge på kvelden :) så tydeligvis noe som funker. Kombo med semper dråper og melkefri diett ;) oki! Her unngår vi ferdige middager også, siden inneholder mye nei nei mat! :)

Så deilig for deg :) man får litt ekstra giv når det er rolige dager.
Hadde det på fredag og lørdag. hun var blid som en sol og sov godt hele dagen og natten.
Men søndag og i dag har det vært mye gråt igjen.
Samt at hun er veldig i urolig, sover 10 min så gråt. Så hele regla på nytt.
Er ikke sånn hver dag, men kanskje 3-4 dager i uken. Som regel mest fra 17-23. Men i dag har hun styra fælt hele dagen egentlig.. Puh..
Håper på effekt av kiro, men tør ikke håpe for mye.

Så bra!!! Finnes sikkert håp her da :) lillemor er mye roligere her enn på lenge på kvelden :) så tydeligvis noe som funker. Kombo med semper dråper og melkefri diett ;) oki! Her unngår vi ferdige middager også, siden inneholder mye nei nei mat! :)

Glemte å quote ;)

Så deilig for deg :) man får litt ekstra giv når det er rolige dager.
Hadde det på fredag og lørdag. hun var blid som en sol og sov godt hele dagen og natten.
Men søndag og i dag har det vært mye gråt igjen.
Samt at hun er veldig i urolig, sover 10 min så gråt. Så hele regla på nytt.
Er ikke sånn hver dag, men kanskje 3-4 dager i uken. Som regel mest fra 17-23. Men i dag har hun styra fælt hele dagen egentlig.. Puh..
Håper på effekt av kiro, men tør ikke håpe for mye.
Fodt du har noen dager da :) det hjelper hvertfall litt. Høres kjent ut det tidspunktet ja. Her har hun vært urolig og hylgråt hver eneste dag. Men begynt så smått etter dråper og melkefri diett blitt litt roligere siste tre dagene. Så bare jeg får natta nå, så skal jeg bli glad :) krysser for deg!!! ❤️

Hvilke mme bruker du??:)

Hvilke mme bruker du??:)
Althera... Men jeg vurderer å gå over til nutramigen . For den inneholder ikke laktose. Men gir henne kun en flaske om natta

Althera... Men jeg vurderer å gå over til nutramigen . For den inneholder ikke laktose. Men gir henne kun en flaske om natta
Da hadde jeg gjort det med en gang!:) Jeg fikk en boks med pepticate fra helsestasjonen, så du kan jo også høre om dem har en boks å gi deg slik at du kan prøve det ut:)
Jeg fikk også beskjed om å ta vare på alle kvitteringer ved eventuelle kjøp av disse produktene:)

Da hadde jeg gjort det med en gang!:) Jeg fikk en boks med pepticate fra helsestasjonen, så du kan jo også høre om dem har en boks å gi deg slik at du kan prøve det ut:)
Jeg fikk også beskjed om å ta vare på alle kvitteringer ved eventuelle kjøp av disse produktene:)
Ja jeg kjøper det idag :) like greit! Utelukker jeg laktosen helt! :)

Fodt du har noen dager da :) det hjelper hvertfall litt. Høres kjent ut det tidspunktet ja. Her har hun vært urolig og hylgråt hver eneste dag. Men begynt så smått etter dråper og melkefri diett blitt litt roligere siste tre dagene. Så bare jeg får natta nå, så skal jeg bli glad :) krysser for deg!!! ❤️

Gode dager er gull verdt :) håper at det er roligere dager i møte. Oppdaterer i morgen etter kiro!
Tusen takk, godt å snakke litt om det også. Får ut litt frustrasjon. :D

Såpass! Vi har hatt noen slike netter her. To netter... Men virker roligere nå... Så får se... Uff slitsomt når det pågår! Hun har vært ganske rolig til kvelden nå :) første gang på tre uker :) men er din lille urolig eller gråter mye? Ja får gi en oppdatering hvordan det gikk hos kiropraktor :) håper de finner noe :) anbefaler å prøve dråpene :) jeg merket litt bedring nå etter en fem seks dager :)

Da har vi vært hos kiropraktor, hun er stiv og "stram" mellom skulderbladene, noe som igjen kan gi kolikk gråt visstnok. Hun gråt seg igjennom timen stakkar.
Vi skal tilbake på mandag. Håper på at dette kan hjelpe. Begynte på semper dråper i går også. Så tvi tvi til oss :D

Da har vi vært hos kiropraktor, hun er stiv og "stram" mellom skulderbladene, noe som igjen kan gi kolikk gråt visstnok. Hun gråt seg igjennom timen stakkar.
Vi skal tilbake på mandag. Håper på at dette kan hjelpe. Begynte på semper dråper i går også. Så tvi tvi til oss :D
Så bra! Da får man håpe det hjelper ❤️ ja uff ikke gøy når de gråter, men hjelper bare de små. Syns hvertfall det ikke var forgjeves. For han hjalp lillemor med spenninger i nakken, slik at hun lå mer riktig :) hurra! Da må man bare krysse for at hun får det bedre. ❤️❤️

Har babyene grei døgnrytme? Mini er fem uker og tar ikke kvelden før halv tre tida hver natt. Blir jo helt koko av å holde på sånn i lengda, har to andre barn som skal følges opp også så kan ikke alltid sove når baby sover.
Har deres små begynt å justere døgnrytmen til litt mer normale tider?
Synes å huske de to andre tok kvelden mye før, og gradvis ned fra svarte natta til normale tider for små barn. Men husker ikke når de begynte å justere seg. Noen som kan gi meg litt lys i natt-tunnelen her? :P

Nå har a endelig sovna så prøver å bære henne inn på rommet så jeg kan joine den sovinga.... zzzzz :)

Da min var 5 uker sovnet hun sjelden før 3. Men fra hun var ca 6-7 uker begynte det å hjelpe på. Nå sovner hun i egen seng i 23-tiden og kan da sove i ca 4-5 timer før hun bare vil spise og sove igjen. Også våkner hun 3-4 timer etter det igjen og er klar for å starte dagen.

Back
Topp