Hvordan er deres?
Våre var ganske greie.... men pga tannfrembrudd er nå alt helt på tur. Og han har mye vondt, men lurer og på om vi kanskje venter for kort/lenge mellom soving. Noen netter sover han lite og dermed bedre på dagen som igjen, mulig går utover natten. Vanskelig å holde alt på stell. Så hvordan ligger det ann hos dere nå?
Våre var ganske greie.... men pga tannfrembrudd er nå alt helt på tur. Og han har mye vondt, men lurer og på om vi kanskje venter for kort/lenge mellom soving. Noen netter sover han lite og dermed bedre på dagen som igjen, mulig går utover natten. Vanskelig å holde alt på stell. Så hvordan ligger det ann hos dere nå?
Vi er ca. her. Alle klokkesletta vipper mellom første og siste på hvert punkt. Og lurer på om jeg bør få til noe helt fast(med bare litt slingringsmonn)
06/07.30 Våkner. Får evt en flaske/litt å knaske på og drikke.
07.30/08.30: Frokost
- Før soving en flaske.
09.30/10.00: Sove i vogna, normalt halvannen time.
11.30/12.00 Lunch
-Flaske før soving (flasker kutter han ut innimellom selv med å nekte)
13.30/14.00 Sove i vogna, normalt 45-60min.
Våkner normalt 15.. eller jeg vekker han 15.15
15.30/15.45 Middag
17.30 Litt kveldsmat
-evt flaske før legging
18/18.30 I seng
Nå som han er så sliten er han bare våken 2.5 timer før han vil sove og sovner relativt raskt i vogna. Kan være våken i 3 timer, men da blir lurene forskjøvet. Og det blir for kort mellom siste lur og legging. Virker ikke som han er klar for å slå lurene sammen enda.
Dere da?
Dere da?