Døgnlinser

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Noen som har prøvd døgnlinser?
De skal du vist kunne gå med en mnd i strekk uten å ta de av.

Brukte de i noen år. De ødela øynene mine. Kan ikke lenger bruke linser og sminke er ofte ubehagelig også. Nå er øynene ofte ubehagelig og tørre. Øyedråper funker ikke.. De gjør bare mer vondt. Men nå fikk jeg en infeksjon på øynene pga linsene.

Jeg har prøvd det litt, men slet med det :)
Tror rett og slett mine øyner trenger å lufte seg med jevne mellomrom:p

Brukt de i mange år, fantastisk. Bor nå i et litt tørt klima og sliter da med tørre øyne.. har ikke testet om daglinser da er bedre for meg nå.

Noen som har prøvd døgnlinser?
De skal du vist kunne gå med en mnd i strekk uten å ta de av.
De er godkjent til å sove/gå med en mnd i strekk.Det anbefales likevel og ta de ut hver kveld.Hvis man ikke gjør det,så hvertfall 1 gang i uken.Det er ikke alle som klarer og gå med de en mnd i strekk,men hos noen går det helt fint:)

Brukt de i mange år, fantastisk. Bor nå i et litt tørt klima og sliter da med tørre øyne.. har ikke testet om daglinser da er bedre for meg nå.
Det er mulig daglinser med mye fukt kan bli bedre,de er tynnere en døgnlinser.:)

Brukt det i 14 år, og sjeldent linsene er ute i løpet av en mnd.
Hatt noen runder med litt begynnende betennelser, men det roer seg fort med riktig behandling.

Jeg har ikke prøvd dem selv, etter at optikeren svarte at jeg ikke måtte finne på noe annet enn å ta dem av hver kveld. Selv om det gikk an å gå med dem 24/7, var det ikke anbefalt å gjøre det.

Back
Topp