Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker du en slik til å ha på et barn sitt rom som som man innstiller med leggetid og våkentid og lyser med et bilde når det er dag, og et når det er natt?
I så fall har vi en vi ikke bruker og jeg har adressen din
Om du tenker på en helt annen type døgnklokke, slik jeg automatisk assosierer med ordet, så står det mye bra på frambu.no
Om det er sånn til søknad om hjelpestønad eller lignende.
Skjemaet er vel rett og slett et ark med hele døgnet ført opp, i intervaller på... Ikke så mye. Fem eller ti minutter? Eller kanskje litt mer detaljert på noen tider av døgnet? Bruk regneark kanskje?
Åja. Som ei klokke. Da må du vel ha 24 av dem da? Trodde ikke man tegnet dem rund, men listet nedover. Hmm. Da har jeg ikke sett.Ja jeg kan jo det[emoji4]
Men denne klokka er formet som en klokke med 1 minutts intervaller[emoji4]
Men jeg kan prøve som du sier med et regneark[emoji4]
Åja. Som ei klokke. Da må du vel ha 24 av dem da? Trodde ikke man tegnet dem rund, men listet nedover. Hmm. Da har jeg ikke sett.
Et par sånne så jeg når jeg bildegooglet, men så skjønte jeg ikke helt. "begynn på ny klokke klokken sju" samtidig som den går et helt døgn?Slik som denne[emoji4] ikke 1 minutts intervaller da[emoji28]
![]()