Døgn kvalm!

Astra

Elsker forumet
Blææææh! Ikke noe gøy å være kvalm hele døgnet, våkner om natta av at jeg er kvalm. Men heldigvis så kaster jeg ikke opp, da hadde jeg gått på veggen tror jeg!

Åå, "godt" å høre at vi er fler!

Hadde det slik jeg og.. Helt til jeg kasta opp, og tenkte nei nå er det påan igjen (har to sv.skap med hypermesis bak meg) men etter det har jeg i grunnen kun vært små kvalm av og til..

Men det som hjelper meg er å aldri rekke å bli sulten for da sliter jeg... da blir jeg super kvalm

Da er vi flere, våkner også på natta og er skikkelig kvalm til tider.. men har bare kasta opp 2 ganger foreløpig.

samme her.. gruer meg til jeg skal på arbeid hver dag, fordi jeg må ha noe mat for hånden da jeg blir kvalm, får jeg ikke mat kaster jeg opp.......

Sliter med å ha mat for hånden hele tiden, siden jeg jobber i hjemmetjenesten. Noen brukere tar jo lengre tid enn andre, og det er vanskelig å planlegge måltider ila dagen.. emoticon

Her også. Som regel verst på morgenen, men så også når jobbdagen nærmer seg slutte, før middag, etter middag og til jeg legger meg. Innser nå at akupunkturen nok hjalp meg mer enn jeg trodde sist! Prøver å spise litt og ofte også, men føler ikke alltid det hjelper og har nesten aldri lyst på noe.

Godt å høre vi er flere! av og på kvalm hele dagen...i 5 uker nå....guff.....må spise ofte, før jeg begynner å kjenne sultfølelse, for da blir jeg super kvalm! kaster opp veldig lite, men ingen stor trøst det når kvalmen er der så mye:-( greier å være på jobb, men har konstant dårlig samvittghet ovenfor "mine" søte små(jobber i barnehage), når jeg stadig vekk må ta meg små pauser i løp av dagen....
Krysse fingrer og tær for at det går over på slaget uke 12! :-D om 1 uke;-) heheh.....

Back
Topp