Da havnet jeg plutselig her inne. Det er det vel ingen som ønsker. Litt kort om min historie. Har to friske barn på 6 og 3 år. Etter andremann har jeg hatt 1 MA oppdaget i uke 10 og 4 tidlige spontanaborter. Vi har tatt prøver for habituell abort som er normale. Vi må gjennom prøverør for å bli gravide i tillegg. Så i oktober hadde vi et nytt forsøk som endte positivt. Var på ul hver uke til uke 13. Hadde organrettet ul 13+1 der alt var perfekt og vi så det var ei jente. På grunn av min nervøsitet hadde jeg ny ul 15+1 og alt var fortsatt fint! Hun hadde fine, sterke hjerteslag og alle mål stemte. Jeg kjente også mye liv. Så kommer vi på OUL igår 17+1 der jeg faktisk var litt nervøs for jeg hadde ikke kjent noe særlig med liv de siste dagene og følte magen hadde klappet sammen litt. UL viser et dødt foster som kun måler 14 uker. Så må ha skjedd rett etter ul i uke 15.
Jeg trodde jeg hadde hatt det tøft tidligere med de jeg har mistet. Men dette her kan ikke beskrives med ord[emoji22][emoji174] Hvordan kommer man seg gjennom dette? Jeg tror ikke jeg tør å bli gravid igjen. Men så er det det da, hvordan akseptere at man ikke får den siste som skulle kommet og som man ønsket?
Skal legges inn om to dager og settes i gang. Gruer meg veldig til dette her og vet jo ikke hva jeg har i vente. Dere som har vært gjennom det må gjerne komme med deres erfaringer. Jeg vet man kan få en del smertestillende. Håper de tar de verste smertene? Føler dette er smertefullt fra før om jeg ikke må gjennom et smertehelvete i tillegg.
Jeg trodde jeg hadde hatt det tøft tidligere med de jeg har mistet. Men dette her kan ikke beskrives med ord[emoji22][emoji174] Hvordan kommer man seg gjennom dette? Jeg tror ikke jeg tør å bli gravid igjen. Men så er det det da, hvordan akseptere at man ikke får den siste som skulle kommet og som man ønsket?
Skal legges inn om to dager og settes i gang. Gruer meg veldig til dette her og vet jo ikke hva jeg har i vente. Dere som har vært gjennom det må gjerne komme med deres erfaringer. Jeg vet man kan få en del smertestillende. Håper de tar de verste smertene? Føler dette er smertefullt fra før om jeg ikke må gjennom et smertehelvete i tillegg.