Dødsulykke i Haugesund*link*

Tamiria

Forumet er livet
http://www.h-avis.no/nyheter/gutt-8-pakjort-og-drept-1.6021858

Grusomt.[:(]

Er rett ved her jeg bor, og har bare venta på at ei ulykke skulle skje. Folk kjører som idioter her og har nesten blitt meid ner utallige ganger selv.

Er helt forferdelig. Er nesten utenfor stuevinduet mitt. Jenta mi skal begyne på skolen til høsten og har skolevei langs Karmsundgaten. Kan trygt si at det blir å følge henne til og fra skolen i mange år før hun får gå alene. Jeg tør ikke noe annet. Ha nesten blitt påkjørt selv mange ganger, og har dratt til meg barna og for at de ikke skulle bli påkjørt og. Veldig mange gidder ikke overholde stoppeplikten her. Da særlig dette forgjengerfeltet. Som regel er det når jeg/vi nesten har kommet over at vi har holdt på å bli påkjørt.

Kjempe tragisk[:(][:(][:(]

kjempetragisk :(((( men kom lastebilen fra karmsundgaten eller fra meieriet og der? =( det er ofte VANSKELIG å se fotgjengere i k. gaten om morgenen også, særlig om det regner, men det gjelder vel alle plasser [:o]

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Neeei, så tragisk..[:(]

stakkars familien[:(]

Heilt forferdelig! Skjønner godt du vil følge jenta di!

Synst og mange foreldre er uansvarlege og sender unger som ikkje kan trafikkreglar syklande (og gåande for den del) aleine ut i trafikken [X(]

Helt forferdelig, for alle innblandet[:(][:(]

Skumle fotgjengeroverganger langs den strekningen synes jeg. Uoversiktlige. Men trodde ikke akkurat denne var den verste av dem da...[:(] Tragisk...

ORIGINAL: carinasverden

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Neeei, så tragisk..[:(]

stakkars familien[:(]

ORIGINAL: LillianneLie

Helt forferdelig, for alle innblandet[:(][:(]

Skumle fotgjengeroverganger langs den strekningen synes jeg. Uoversiktlige. Men trodde ikke akkurat denne var den verste av dem da...[:(] Tragisk...

Back
Topp