Dødsannonsen til Jan Arve

Memme

Glad i forumet
Tok ett bilde av den men vet ikke helt om det funka.

off jeg blir så trist når jeg hører om sånne ting[&o][&o] synes skikkelig synd på familien hans.. blir også litt redd for at noe skal skje oss[&o]

Ja det er jeg virkelig redd for også.Det bare minner en om hvor lite kontroll vi har over livet.....

Så er det på`n igjen...snufs.. Jeg griner bare jeg tenker på det som har skjedd og dette fikk det til å renne fullstendig over.... Kan ikke forestille meg i min villeste fantasi hvordan de må ha det... Det er helt grusomt!!!!!!!

ORIGINAL: madde3

Uff...Kjenner jeg får frysninger på hele kroppen her...Grusomt..

singerer..

[:(][:(][:(]

Det er helt forferdelig[:(][:(]

[:(][:(]

ORIGINAL: SOLsikke24

Memme: Håper mor til barnet ville at annonsen skulle legges ut på siden her! Regner med du sjekket det!

Synes synd på familien, huff

Den tanken satt jeg med og...Er så trist at jeg har ikke ord for det!!

huff...får så vondt inni meg...satt å tenkte på hvordan livet blir hvis vi plutslig mista marcus...fikk tårer i øya bare av å tenke på det...det er helt grusomt!!!!!

Jeg tror ikke Jannicke har noe i mot at annonsen ble lagt ut her.
Hun og Geir har i dag tidlig reist til Lanzarote for å prøve å slappe av en uke.
Jan Arve vil bli lagt i en minnelund på Oppegård, de valgte å ikke ha noen fast gravplass å gå til.
Det ville nok bli for sterkt å se i fremtiden.
Jannickes pappa, Arve.

Synes det er så flott at du er her inne.Det er sikkert kjempevanskelig for deg også å takle dette.
Det er sikkert deilig for jannicke og geir å komme bort litt.
Sender dere alle mange tanker.

Huff.. Jeg gråter alltid av de annonsene.. Er bare så urettferdig!

Er så grusomt å lese [:(][:(][:(]
Live er ikke rettferdig [:(]

Uff...Kjenner jeg får frysninger på hele kroppen her...Grusomt..

signerer

klem[:(]

Det finnes ikke ord på det som har hendt. Sender mine tanker til familien i denne tunge stunden.
Linka.

Grusomt.. [:(]

Min dypeste medfølelse..

Huff.. Jeg gråter alltid av de annonsene.. Er bare så urettferdig!

signerer denne[:(]

Er så trist og lei på Jannicke, Geir og resten av familiens vegne. Ingen skulle behøve å oppleve noe sånt!

Sender varme tanker!

Håper Jannicke og Geir får slappet litt av sammen når de reiser bort.

Klem, monica

Back
Topp