Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for det Jeg fødte ei prinsesse 2 dager etter termin. Helt forferdelig å få vite at hjertet ikke slo. Det skjedde fort da det var morkaken som løsnet. Hun var helt frisk❤❤❤❤ Nei, jeg har ikke det men dersom du har opplevd det så vil jeg kondolere så mye til deg! Det må være helt forferdelig ❤ Håper du blir godt ivaretatt både av helsevesen og av familie/venner.
Jeg fødte ei jente i uke 20, så jeg kom bare halvveis i svangerskapet. Gode klemmer til deg! ❤
:'-( Det må være ubeskrivelig vondt ❤ Sender en drøss med gode tanker til deg og dine, har ikke ord.Takk for det Jeg fødte ei prinsesse 2 dager etter termin. Helt forferdelig å få vite at hjertet ikke slo. Det skjedde fort da det var morkaken som løsnet. Hun var helt frisk
Takk for det Jeg fødte ei prinsesse 2 dager etter termin. Helt forferdelig å få vite at hjertet ikke slo. Det skjedde fort da det var morkaken som løsnet. Hun var helt frisk
Sendt deg en meldingAkkurat det samme som skjedde oss, placentaløsning, termin og hun levde i åtte timer før hun ikke klarte mer. Når skjedde det med dere? Varme klemmer
Så utrolig urettferdig!! Er det lenge lenge siden det skjedde? KlemHadde dødfødsel dagen før termin Placentaløsning som dere.
Så utrolig urettferdig!! Er det lenge lenge siden det skjedde? Klem
Samme her, er snart 2 måneder siden.Det er snart 2 mnd siden, er det lenge siden du mistet?
Kan vel bare si at jeg vet hvordan du har detSamme her, er snart 2 måneder siden.
Kan vel bare si at jeg vet hvordan du har det
Kan vel bare si at jeg vet hvordan du har det
Jeg mistet en uke før termin i september. Legene tror det var krybbedød i magen. Altså de finner ingen årsak for at jenta mi døde.
Thea døde i magen min i uke 36+5 den 21/11-16. Hun ble født stille 23/11-16. Vi var ikke gått til termin, men allikavel så nært. Hun var ikke frisk, men iutgangspunktet var ikke det dødelig. Vi venter ennå på obduksjonssvar på hva som gjorde at hun døde.
Vi har heller ikke fått obduksjonsvar. Dødfødselen var 2 oktober. Skal på samtale i slutten av januar, så kanskje de har svar da.