Død eller levende............? *oppdatering*

2barns mor

Elsker forumet
Høres brutalt ut, men det er det jeg skal få svar på i kveld etter 2100 engang. Jeg har fortsatt vondt i magen og sykehuset ville ha meg inn til en ul-kontroll.
Fy så redd jeg egentlig er, jeg vil ikke miste.
Dere får tenke på meg i kveld damer.........emoticon

*oppdatering etter sykehuset seint i går kveld*

Etter langt om lenge kom jeg inne til gyn for undersøkelse, det første hun bemerket var at jeg hadde en veldig stor cyste og der hvor en tydelig nå skulle se en liten babay og gode hjerteslag, var det bare en bite liten baby å se, Hun sa at til å være 12 uker på vei skulle vi nå tydelig sett en liten baby med gode hjerteslag, så her tror jeg det har gått galt for en stund siden, men for å ikke gjøre noe galt ville hun at vi skulle skjekke HCG om det stiger. og dette får jeg svar på til mangdag, og da skulle vi bli ening om hva jeg skulle gjøre videre.
Det som jeg synes var så rart er at hvis det er lenge siden det har gått galt, hvorfor har ikke kroppen prøvd å kvitte seg med det tidligere da? jeg har ikke hatt  blødninger, hadde bare litt mørkt slim og det er først nå de to/tre siste dagene jeg har følt at symptomene har avtatt, kvalme, magen og brystene er ikke så spent. men er ikke det normalt når man nærmer seg de magiske 12 at dette avtar?

Huff  det er så trist ovenfor ungene som har gleder seg så.

Men til alle dere flotte oktober damer, jeg ønsker dere alt godt videre i svangerskapet og i tiden som kommer etter på, det er da det vikelig begynner.

Ønsker deg masse lykke til! Håper alt står bra til med den lille! 

Lykke til!!
Krysser fingrene for deg

Krysser alt jeg har for deg og mini. Lykke til <3

masse lykke til....   krysser fingre og tær for at alt står bra til med lille og med deg

Skal tenke masse på deg! Det må gå bra:)

Lykke til!

Nei huff,blør du enda?:(
Krysser fingrene for at alt er bra med mini!!!

Uffda! Ønsker deg masse lykke til.. :) Og sender deg en god klem..

Babylykke81 skrev:
Krysser alt jeg har for deg og mini. Lykke til <3

Lykke til! Vi får vite på fredag om alt er bra her. Jeg hadde farga utflod på lørdag og klarer ikke roe meg helt ned etter det (selv om jeg har hørt hjertelyden). Kjenner jeg gruer meg, liker ikke å gå på ul, for er alltid så redd for at noe er galt. Men de tre gangene jeg har mistet har det skjedd i uke 8/9, så forhåpentligvis er det bare uskyldig hos både meg og deg.

Krysser alt jeg har for deg :) Dette går bra skal du se! Skal tenke masse på deg <3

Tenker på deg! Håper du har vært på ul nå!

Håper det gikk bra på ultralyd!! 

oppdatert på toppen

Nei å nei så utrolig leit å lese :.( Forstår veldig godt at dette er kjempe tøft for dere!

Det var altså ikke noe hjerteslag var det slik? (beklager at jeg spør, men forsto det slik at babyen var mindre bare)

Kroppen ordner desverre ikke alltid opp av seg selv, men den gir deg gjerne litt små blødninger. Jeg mista i uke 7 + 5 og da var det bare småblødninger (som alle andre ganger jeg har vetr gravid og det har gått bra) Måtte få tabletter for å hjelpe kroppen med å få det ut. 

Jeg sender deg mange gode tanker og håper ei ny spire sitter så fort som mulig. *klemmepå

Engel skrev:

Nei å nei så utrolig leit å lese :.( Forstår veldig godt at dette er kjempe tøft for dere!

Det var altså ikke noe hjerteslag var det slik? (beklager at jeg spør, men forsto det slik at babyen var mindre bare)

Kroppen ordner desverre ikke alltid opp av seg selv, men den gir deg gjerne litt små blødninger. Jeg mista i uke 7 + 5 og da var det bare småblødninger (som alle andre ganger jeg har vetr gravid og det har gått bra) Måtte få tabletter for å hjelpe kroppen med å få det ut. 

Jeg sender deg mange gode tanker og håper ei ny spire sitter så fort som mulig. *klemmepå

Takk skal du ha :)
Ikke beklag, det er lov å spøre :) Legen sa ikke noe om at hjertet slo eller ikke, men at babyen var veldig liten og at vi burde ha sett tydelig baby og hjertet nå....

Nei, så rist!!
Ord blir fattige...

Stor klem

Nei nei nei, dette var utrolig trist å høre :(((
Blir litt ordfattig, så jeg bare sender deg en diger varm klem, og håper det går bra med deg og dere. Håper også at en ny spire fester seg snart. Klem

Back
Topp