Dævogn..

Niomi88

Gift med forumet
*Aprilbaby 2018*
Noen som har tips til en dobbelvogn :happy:
Jeg vil ha en 2 åring ved termin, og vil gjerne ha mulighet til å ha han i vogn ved evt turer og slikt. Men ønsker ikke en slik kjempe diger vogn som ikke kommer inn vanlige dører. Det vil si ene delen er bag og den andre med sportsdel. Men hadde vært greit når en går alene med babyen at man har oppbevaring i vognen.
Har smått tenkt på Mountain Buggy Duet Dobbelvogn, men har dere noe tips opp m den eller noen andre?

Sjekk Bugaboo donkey2 søskenvogn. Vi tenker på den. Har en som er 2,5 år når neste kommer.
Ser den har fått nye anbefalinger og er fin å bruke til en også når den andre er blitt for stor :)

Jeg får levert en bugaboo donkey i overimorgen. Kjøpt på finn. Jeg kan gi rapport etter å ha testet den litt:) Jeg vet av erfaring at hvor stor unge som får plass kommer an på viljen til ungen. Min 8-åring krøllet seg lett sammen i enkeltvogn av samme merke da han var 6,5år. Jeg hadde tatt med meg vogna for å støtte meg på for å hente ham i bursdag fordi det var holke og jeg var gravid og hadde vond rygg:)

Back
Topp