Dæven

VilSåGjerne

Forumet er livet
for en bra klinikk då[:D] klinikk hausken

ringte te de no for å be de sende henvisning til kk her hjemme for ul.

sa og at eg hadde fått time hos sentrumslengene for ul 22 februar(den dagen eg skal ha ul)

sa at eg heller ville ha til offentlig pga kostnader.....

eg fikk beskjed om å ta den timen der hos sentrumslegene, for klinikk hausken betaler[:D]

har dokkar hørt????[:D]ikke værst[:D]

siden eg fikk time så seint på kvelden skulle eg få privat nr til han gynekologen der nede så han får vite resultatet[:D]

eg e bare så happy over å ha kommet på en plas der de virkelig jobber for meg,og viser at de bryr seg, de e helt utrolig de nede.
når eg ringte sa eg at det var helene som ringte,og ikke noe mere enn det. og uhn spurte om det gikk bra med meg og om eg var kommet over sjokket etter mandagen, så hun husket jo meg igjen[:D]

*happy happy happy*

vi skulle egentlig ha vært på vei te bynvi no, slukke ha reist te england i dag med båten,men pga styggevær skulle båten heller gå te danmark..... før vi visste det hadde vi bestemt oss for å IKKE reise siden det er skikkelig heisa tur,men no får vi jo pengene tilbake,så eg har bestilt meg time te frisør,så blir eg litt dullet med[:D]hæææææærlig[:D]

ORIGINAL: Apple

Det er så innmari deilig å bli tatt på alvor! [:)] Og så bra at båten ikke kjører til England likevel da, da slipper du jo å ha dårlig samvittighet! Nyt frisørbesøket! Flott å lese at du er i så godt humør i dag! [:)]

godt humør fikk eg rett før eg kjørte til mamma i går, fikk da vite at båten heller skulle te danmark(de gjorde det på den måten siden det er vip tur og venners venners tur)
for det første så fikk ikke samboer mulighet til å gå i en gate i england med motorsykkelbutikker på begge sider(var det han hadde gledet seg til) + at vi får pengene tilbake siden vi ikke får den turen vi har betalt for[:D] e jo bare snakk om 1800 kr då men[:D]

åsså hausken i dag................ NO E EG  BARE HELT HAPPY,men eg e kvalm ennå[:'(] så e nok av sprayen tenker eg

Så utrolig bra, Hausken må være en bra klinikk ja[:)] Er dette dine første tre forsøk, eller har du flere bak deg?

Vi skal til sykehuset i Haugesund i neste uke, men har allerede bestemt oss for at om det ikke skulle gå bra disse tre forsøkene, så går veien videre til Hausken!

for ein deilig da. da alt løser seg til det beste hihi[:)]

ORIGINAL: MissSunshine

Så utrolig bra, Hausken må være en bra klinikk ja[:)] Er dette dine første tre forsøk, eller har du flere bak deg?

Vi skal til sykehuset i Haugesund i neste uke, men har allerede bestemt oss for at om det ikke skulle gå bra disse tre forsøkene, så går veien videre til Hausken!

dette er mine første forsøk[:D] vist vi ikke lykkes her så tar vi det offentlig[:)]

ORIGINAL: MissSunshine

Det e utroligt kjekke folk som jobbe på helse fonna. Å hvis du får tyskeren som lege e du utroligt heldige. Han norske har litt sær, men grei humor da[:)] Å de skjønne sykepleierene de e helt utrolige å gjør alt de kan for deg. Så masse lykke til [:)]

Dette var jo kjempe bra beahandling, lykke til videre[:D]

Back
Topp