LuringNr3 Gift med forumet 3 Mai 2011 #1 Undercover Boss Norge på TV2 skulle ha vært tekstet idag! Fyttikatta, skjønner ikke en PØKK, jeg! : P
Undercover Boss Norge på TV2 skulle ha vært tekstet idag! Fyttikatta, skjønner ikke en PØKK, jeg! : P
Trone Gotta love ebay VIP 3 Mai 2011 #2 Har prøvd å pakke litt til helgen jeg, så fikk ikke sett det :/ Men var det ikke en rogalending da?
LuringNr3 Gift med forumet 3 Mai 2011 #3 Trone skrev: Har prøvd å pakke litt til helgen jeg, så fikk ikke sett det :/ Men var det ikke en rogalending da? Jooo, men BRYNE var jaggu verst! : P Skjønner folk fra Stavanger og sånn, altså...
Trone skrev: Har prøvd å pakke litt til helgen jeg, så fikk ikke sett det :/ Men var det ikke en rogalending da? Jooo, men BRYNE var jaggu verst! : P Skjønner folk fra Stavanger og sånn, altså...
Trone Gotta love ebay VIP 3 Mai 2011 #4 Hvor var det i fra???? Jeg ville sett det!!!!!!!!!!!! Jeg legger om til Brynedialekten når jeg er der borte og når jeg bodde der så snakket jeg enda bredere enn Bryne, hahahahha!!!!!!!!!!
Hvor var det i fra???? Jeg ville sett det!!!!!!!!!!!! Jeg legger om til Brynedialekten når jeg er der borte og når jeg bodde der så snakket jeg enda bredere enn Bryne, hahahahha!!!!!!!!!!
LuringNr3 Gift med forumet 3 Mai 2011 #5 Å, fy f, jeg skjønte INGENTING! Det var fra no IKM-greier...