Dæven døtte!!

**Anim**

Glad i forumet
Har begynt på 30 day shred, så da tenkte jeg at det er jo greit å ha en sart vekt å gå ut i fra.(startet i går) Etter fødselen hoppet jeg på vekta for å se. Fikk et skikkelig slag i tryne når det viste 123 kg!!! [:(]
Så fikk meg et skikkelig vendepunkt, at dette går på ingen måte lengre. Snakket med legen minog fikk da høre jeg gikk med nærmere 40 kg overvekt på kroppen [:-]

Etter den samtalen tror jeg mitt vendepunkt kom. Satte meg ned å bestilte diett som heter "spis deg slank" og løp over til pappa for på låne vekta før jeg begynte med 30 day s. Snakk om opptur!!!! vekta viste hele 97,80 kg! [:D][:D] Så har faktisk klart å ta av meg 23 kg på nesten 3 mnd. Og kjenner at motivasjonen for å ta av enda mer er bare HELT på toppen nå [:D]

Følte for å dele dette til dere jenter [:)] Det er faktisdk mulig for meg og å gå ned i vekt også selv om forbrenninga mi er helt på tryne [8D]

Wow! [:)] Hvilken diett er det? Jeg vil gjerne bli kvitt ca 20 kg....

Ser på de fleste forum hvordan alle skryter av denne treningen, er den virkelig så bra[:)]godt jobba[:D]

Så bra    Da har du vært kjempeflink og så supert at du er motivert[;)]  Sliter litt med motivasjonen her innimellom, men etter en tur på vekta i går så fikk jeg raskt motivasjonen i bakhue[:D]  Gikk opp 8 under svskapet, ned 13 rett etter og nå hadde jeg gått opp nesten 17[:'(][&:][:@]  Vi får fortsette å være flinke å motivere hverandre her inne også, litt lettere når man er flere[;)]

STÅ PÅ[:D][:D][:D][:D][:D]

sååå bra!!!!! [:D] skjønner godt at du fikk motivasjon til å ta en dobbeltime i går [:D]

takk jenter!! Motivasjon er rå viktig!
Så vi må fortsette å være flinke til å skryte av hverandre [:D][:D]

Barbro74: helt ening med deg. Er mer morro å tene sånn når man er fler og ser at flere lykkes.

pusurask: foreløpig ser jeg ikke stort, men har holdt på i 2 dager nå. Men håper på å se noe liøpet av 2 ukerstid hvertfall [:)]

Mcbaby: dietten heter "spis deg slank" gå inn på www.spisdegslank.no. Dette er en diett som krever at du holder på den vel og merke. Er en lavkaloridiett.
Holder man seg ikke til programmet/maten risikerer man å gå opp masse har jeg hørt. Så er det å "lære" kroppen at den ikke trenger så mye i magen hele tiden. Så man får frokost,lunch, middag og kvelds mat. Dette må bestilles, og det blir levert hver 14 dag ca. Har ei venninne som raste av seg 15 kg på 3 mnd. Hun var flink til å trene og da gir dietten og treningen fin effekt. Så anbefaler deg og evt prøve den [:D]

Skjønner jo nå at jeg skal fortsette å legge ut resultater her inne. Så kan jeg ikke skippe unna eller jukse [;)]

knallbra [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: .Pia

sååå bra!!!!! [:D] skjønner godt at du fikk motivasjon til å ta en dobbeltime i går [:D]

hehe jepp [:D][:D] blir ikke like vansklelig da nei [8D]

Henriette: spisdegslank. no. beskrev den dietten litt lengre oppe her. koster under 1000,- på 14 dagers meny med froksot,lunch,middag og kvelds [:)]
kan jo gå inn å se. jeg har en utrolig dårlig forbrenning, men etter 4 uker med Zumba så har det skjedd noe med meg, at jeg automatisk spiser mer variert, og sunnere...
hva pris angår har jeg lært et lite triks på hvordan få kostnadene ned: ta en ostepakke feks. koster den 45 kr kontra en ferdig oppskivet ost til 30 kr vil man ta den til 30 kr. her er det kilosprisen som spiller en stor rolle. Den ferdig oppskivede osten koster kanskje 30 kr, men da kan kilosprisen ligge på over 100 kr. Og den andre osten til 45 kr ha en kilospris på kanskje 60 kr. Hvis du skjønner. Så den osten til 45 er da billigere enn ferdig oppskiva til 30 kr. Og da blir det ikke så dyrt [;)]

Back
Topp