Dæven æ frys !! (seff ikke hobby)

Vaffelrøra

Elsker forumet
Klare ikke å få opp varmen i huse i dag, å domme mæ har sotte ongen ut å sove rætt forran døra så æ kåmmer mæ ikke ut førr å hente ved heller. Han steiki kor sprængt æ e i haue[:'(] Men når han våkne så skal æ fyre te den førbarska ovn e rødglødanes [;)]

I dag skal æ førræstn fære på resturant å spise biff lammi gubben å ongan, elske lønningsdag [:D]

Ser nå at jeg har skrevet på dialekt[&o] Men gidder ikke skrive alt på nytt, så bær over med meg[:)] Skal prøve å huske på bokmålen min heretter [;)]

Uff det hørtes kaldt ut, men blir sikkert koselig å gå ut og spise etterpå da vaffal[:D]

ORIGINAL: bettand

Uff det hørtes kaldt ut, men blir sikkert koselig å gå ut og spise etterpå da vaffal[:D]

Hehe, ja det er kaldt her. Blir nydelig, skal spise pepperbiff med fløtepotet, nam nam [:D]

Du får gjøre som meg: Vask!
Det er den mest effektive måten å bli varm på.

Jeg har spilt høøøy musikk og vasket masse dill og dall som ellers blir utsatt men som virkelig var nødvendig. Kjøleskapet, inni og under microen, og inni ovnen, og ellers alle flater i stue, kjøkken, samt badet, og så har jeg skrubbet dusjkabinettet. [:D]
Er så varm nå atte. [8D]

Skal chille litt på sofaen med Greys nå, og nyte de siste 15 minuttene alene.

ORIGINAL: toneany

Du får gjøre som meg: Vask!
Det er den mest effektive måten å bli varm på.

Jeg har spilt høøøy musikk og vasket masse dill og dall som ellers blir utsatt men som virkelig var nødvendig. Kjøleskapet, inni og under microen, og inni ovnen, og ellers alle flater i stue, kjøkken, samt badet, og så har jeg skrubbet dusjkabinettet. [:D]
Er så varm nå atte. [8D]

Skal chille litt på sofaen med Greys nå, og nyte de siste 15 minuttene alene.

Haha [:D] 2 hoder, 1 tanke.. Ryddet kjøkkenskapene, ble varm da ja [;)]

Back
Topp