Dææven så svær du er!

froskenkvakk

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Mannen kom med et utbrudd isted, da han så meg fra siden: dæææven så svær du er! Magen din er jo blitt gigantisk!

Jeg: ja, enda jeg bare er 14 uker i morgen!

Han: kikker mer på magen og sier: Herregud, det er sikkert tvillinger, wæææ, tenk om det er tvillinger??

Hehe, så her i hus venter vi spent på oul, for å si det sånn ;)

Tanken har slått meg! Hadde jeg vært på gamle jobben min hadde jeg fått kommentarer... men de hadde vel begynt i uke 7 når puppene ble svære...

Skal på UL i morgen...

Mannen kom med et utbrudd isted, da han så meg fra siden: dæææven så svær du er! Magen din er jo blitt gigantisk!

Jeg: ja, enda jeg bare er 14 uker i morgen!

Han: kikker mer på magen og sier: Herregud, det er sikkert tvillinger, wæææ, tenk om det er tvillinger??

Hehe, så her i hus venter vi spent på oul, for å si det sånn ;)
De hade væl vart kjekt me 2 st :-)

Ja, jeg er innstilt på to denne gangen ;) er så mye tvillinger i familien, at sjansen er stor <3
Det blir bare litt travelt men ei på seks og en på 19mnd (som ikke har barnehageplass før august), og evt tvillinger ;)
Haha ja travelt ja. Eg har en gutt på 3 år i bhg en jenta på 15 Mnd går ikkje i bhg før nesta høst og ska føda i april. De kommer bli travelt her asså. Så eg førstår deg visst du syns de kommer bli travelt.

Haha ja travelt ja. Eg har en gutt på 3 år i bhg en jenta på 15 Mnd går ikkje i bhg før nesta høst og ska føda i april. De kommer bli travelt her asså. Så eg førstår deg visst du syns de kommer bli travelt.

Travelt, men veldig velkomment uansett om det er en eller to <3

Spennande! Vi var på ultralyd i går og då sa gynekologen til slutt at vi kunne oppsummere dette med to positive ting; alt såg kjempefint ut - og det er berre ein baby. Må seie meg einig, trur eg hadde gått i bakken hadde det vore to!

Koselig å få mage då, eg blei kjempesvær begge dei to forrige gongane, og kan ikkje trekke inn magen lenger (sjølv om eg berre ser tjukk ut foreløpig), er 11+6 no.

Jeg føler selv at jeg allerede nå kan kjenne toppen av livmoren 3-4 cm under navlen og jeg er bare 10+3 på vei... Kanskje det bare er noe jeg innbiller meg... var kvalm i noen uker og d var lengre enn med forrige graviditet og brystene har vært sykt ømme.

Back
Topp