Dårligste sexopplevlese?

Mie, kan du si hvor liten en liten tiss er? Aldri sett en og må bar vite.
Som lillefinger eller?
 
noen du kjenner eller?[;)]
 
Haha, nei da kjente jeg han ikke! Hehe aldri sett pikken på han alex jeg, men han er type lik da, røyker og er mager!
 
HEHE, for en morsom tråd...
Har hatt mine dårlige jeg å...
En jeg var sammen med lå jeg bare med en gang før jeg dumpa han..
Den var såååå liten.. som en baby mais eller noe...
Kunne fått mere nytelse ut av lillefingern..
En annen jeg var sammen med var det omvendt..
Den var så stooor.
Herregud. Gutten selv veide sikkert bare 50 kilo, med en 3 kilos kuk...
Den var så feit. På det tykkeste var den som en 0,33 ølflaske...
Jeg køldder ikke, han var enorm.
Den var godt over 20 cm. Sikkert opp mot 25 cm.
Herregus dom tårene trilla første gang.[:'(]

Hehe, åsså en veldi morsom, en sånn fylla one nigth stand.
Hihi, han hadde å en veldi liten veldi bøyd..
Har jokka så fort, som en kanin.
Åsså skifta han stilling hvert 20 sek.
Dreiv å kasta meg rundt som ei anna filledukke..
Da feika jeg, for å ende lidelsene...
[:D]
 
ORIGINAL: maritk

apropos dårligste sexopplevelse: har ei venninne (IKKE meg altså, I swear), hun og typen ville bruke hjelpemidler for første gang,dildo, men hadde ingen, kun en agurk... midt i kampens hete knakk dritten... hun måtte på legevakta for å få den ut....



hehe...hørtes ikke helt godt ut, nei [:D]
 
den dårligste jeg har var x-en...han var så selv opptatt...tenkte kun på seg selv.. fikk kun orgasme en gang i løpet av 3 mnd, og da lå vi sammen så å si hver dag... jeg ville jo ha meg noe, men fader å snurt jeg følte meg hver gang az...skjønner ikke jeg holdt ut jeg,...hehe
 
Jeg dauer snart av latter!!!! Skjønner jeg har vært heldig... Men en jeg var sammen med en gang, ganske lenge også.... Han skulle bare pule i misjonærstillingen, og jeg fikk ikke lov å bevege meg i det hele tatt... Nei, det var drit kjedelig!!! Og så hver eneste dag.... Hvis jeg prøvde å legge beina over ryggen hans, skreik han, for han var redd pikken skulle knekke... hehehehe.. Godt jeg ble kvitt han.. hehe... stakkar..
 
Back
Topp