Dårligste sexopplevlese?

Jeg har ei venninne som klarte å rive av den strengen som er på pikken. Hu ronka han og så dro hun den av. Det verste var at han merket det ikke en gang![8|]
 
Auu...[&:]
 
ORIGINAL: Aftenstjerne

Jeg har ei venninne som klarte å rive av den strengen som er på pikken. Hu ronka han og så dro hun den av. Det verste var at han merket det ikke en gang![8|]



Shit!
AU! [&:]
 
har vondt ennå av å bare tenke på den piecingepisoden jeg, urk, æsj, fysj, GRØSS OG GRU!
 
ååååå.. Dette var perfekt for meg da[:D] *riggermeggodttilisofaenåtrykkerløs*
EN av mine verste var med en fyr som jeg likte SKIKKELIG godt, leeenge! Vi hadde vært ute begge to, men ingen av oss hadde drukket.. Vi sto driiit lenge i taxikø å jeg holdt på å fryse ræva av meg! Vi ble enig om at når vi kom hjem til med så skulle vi ta en varm dusj sammen! Det var jo greit nok det da, kjempe kos å dusje sammen synes nå jeg.. Første sjokket kom da han kledde av seg, å jeg oppdaget at han var barbert OVERALT! Under armene, på bryskassa, kuken, rompa, magen, OVERALT!!! Unntatt leggene faktisk, utrulig nok siden lårene var barbert..! Når vi endelig skulle hoppe i høyet, lå naken i senga og alt, fortalte han at han bare hadde hatt sex med ei annen jente, en gang, en stilling! Det kom virkelig som et sjokk for han var så cocky at det virka som om han hadde pult alle han kom over.. Veeel, dette må vi vel klare tenkte tapre lille meg.. [:-] Han var virkelig villig til å lære da. Så villig at han måtte prøve ut ALLE stillingene han noensinne hadde hørt om.. Jeg var drit lei etter første så det var helt klart ikke noen bra opplevelse.. Han pulte og pulte og pulte og puuuulte *gjesp* og pulte (han foreslo til og med at jeg kunne ta fram dildoen min å hjelpe litt til så jeg også skulle ha det godt, jeg ble så sjokka at det første som datt inn i hodet mitt var at jeg hadde kasta den).. Så spurte han plutselig om vi ikke kunne gå i dusjen igjen.. Jeg sa jeg ikke orka, men han maste så inn i helvette at jeg ble med til slutt.. Å der sto vi da i dusjen, han så ned på meg (jeg er 161, han er 198) og snakket om helt dagligdagse ting mens han RONKA SEG SELV rett foran meg!!!! Jeg turte fan ikke se ned engang.. Synes det var så vannvittig pinlig.. Det er liksom ikke slikt man gjør første natta med noen.. Jeg ville synke ned i verdens største hull og døøø! Ingen jeg noensinne har møtt har opplevd dette, men jeg skjønner nå hvertfall hvorfor han bare hadde hatt sex en gang før.. *grøss*
 
Lindaen: Hahahahaha!!!! Lenge siden æ har ledd så godt!![:D]
 
Æ har enda flere på lager altså.. Æ har virkelig hatt flaks skjønne du[8D]
 
ORIGINAL: lindaen

Æ har enda flere på lager altså.. Æ har virkelig hatt flaks skjønne du[8D]


Ja, får høre da![:D]
 
Hehe.. Jeg hører at vi skal ha det skikkelig gøy på mine vegne idag[8D] Hmm, må tenke litt da! X'n min (stakkars gutt) har seriøst verdens minste kuk.. Jeg er VELDIG trang, har hatt kjempe vondt med alle jeg har hatt sex med og blør og styrer.. Irriterende egentlig! Men første gang med x'n min var en grusom opplevelse.. For det første så skrevde han mer enn meg for å komme inn i meg, (klarer dere å se det for dere eller?) jeg har aldri opplevd noe så snålt.. Akkurat som om han prøvde å sleppe den oppi liksom.. Så jokka han løs, jeg trudde selvfølgelig at han tulla for jeg kjente ingenting å han skrevde fortsatt mella beina mine, men plutselig så fikk jeg DEN spruten servert midt i fleisen.. Etter bare noen sekunder liksom! Jeg skjønte ikke hvordan det var mulig med tanke på at jeg ikke engang hadde kjent noe.. Vi hadde "sex" tre ganger på di tre ukene vi var sammen.. Kanskje ikke så rart?
 
Hehehe[:D][:D]
 
Skal prøve å komme på noen bedre.. Men den første jeg skreiv var så traumatisk at den sitter som limt altså.. Men dere, har dere bare hatt bra sex eller??
 
guuuud nå holdt jeg på å le meg ihjel her... vekte til og med minsten...hahahahahaha... så liksom for meg han skrevanes melom beina dine mens han forsøker å sleppe dem oppi..hahaha [:D][:D][:D]

Vel, vært borti en med seriøst liten snurrebass selv.. var sammen han i 9 måneder... guuuuud at jeg holdt ut...
Altså jeg merket han jo for den var jo litt tykk, men altså... det var liksom på størrelse med lillefingeren og ringefingern.. noe mellom der... Og han var så syyyyyyyyyyykt opptatt av at jeg skulle få orgasme hele tiden... og jeg mener sykt opptatt.. og dere som har lest litt av hva jeg har skrvet før vet jo at jeg ikke få orgasme...
Han bare kjørte på i samme stillinga.. faen ikke noe bytting her nei.. og han kunne holde på 1-2 timer.. bare inn og ut.. inn og ut... inn og ut.. i misjonæren.. jeg ble jo jæææævli sår!!!
Så vel.. jeg måtte feike da så han skulle gi seg.. gang på gang på gang... der lå jeg å feika.. og jeg feika ikke bra en gang!

Grusomt med sånne mannfolk!!
 
Lindaen - du har jo vært borti de værste da. Trodde jeg hadde hatt et par dårlige opplevelser jeg, men ikke no som slår dine da - stakkars.

Vel uansett - jeg traff en fyr på en fest en gang, og likte han godt med det samme. Han var kanskje egentlig ikke min type, for han var litt i det feminine laget. Men uansett han var driitgod til å danse, og jeg var litt stolt over at han likte meg også. Og så så god til å kysse. Han var kamerat av en venninne av meg, og vi endte opp på nachspill hos henne. Vi endte med å skulle sove i samme seng, men jeg sa i fra at det ble ikke noe sex. Men han klarte jo ikke å la være - holde fingrene fra fatet liksom. Så jeg ble jo tent da. Men da vi skulle gå "all the way", så viste det seg at typen kun var interessert i rompa mi. Han var skikkelig pågående og skulle absolutt stikke pikken sin inn bak der, det ville jeg jo ikke. Måtte til slutt bli forbannet jeg... (Fikk høre omtrent et halvt år etterpå, at han var sammen med en gutt. Kanskje ikke så rart at han bare var interessert i hull nummer 2)

Høres kanskje ikke så ille ut der og da, men der og da var det i hvertfall ille.
 
Hehehehehehe har lest igjennom det som er skrevet her og ler så tårene triller og datra står ved siden av meg og kikker rart på meg. Har ei venninde som jobber i akuttmotaket på et sykehus og har fått en del historier derfra....utrolig hva folk putter oppi toern. et homsepar kom inn dit en gang med en hengelås oppi rompa....den dag i dag fater jeg ikke hva som har fått dem til å prøve det???? har flere på lager....
 
Er det flere som har hørt at gutter av og til bruker støvsugeren?
Jeg hørte om en gutt en gang som gjorde det, og så ble pikken sittende fats pga.vakum og så var han så dum at han ikke skjønte at han måtte skru av støvsugeren! hihih
 
hehehehe er det mulig[:D][:D][:D]
 
Godt at dere får le litt da[:D] Skal prøve å komme på flere til jeg kommer tilbake.. Det slutter liksom ikke her da[8D]
 
Hehe, artig og lese ja.

Har vært borti en del selv ja. Særlig tørr jokking.

Det er noen gutter som tror at akten må vare så lenge, og de kjører på i times vis.
En han hold på så lenge uten stopp, at snabben stakkar hadde kommet 2 ganger og etter begge gangene så jokka han videre i slapp tillstand til han kom seg igjen. Han hadde panel i taket så jeg lå og telte kvister og laga en lyd i ny og ne da.
En gang så måtte jeg bare si noe. Vist ikke du slutter snart så tar jeg fyr. Han merka ikke at jeg var tørr en gang!!
Har faktisk hatt marerit om en lang tynn penis med for mye forhud, som ble bare lengre og lengre og kila meg i halsen[:'(]

Det artigste er når, snabben er like dritings som karen, prøver og reise seg men detter bare ned igjen.
Vil men får ikke til!!
 
Back
Topp