Dårligste sexopplevlese?

panterinnen

Gift med forumet
Jaja... tid for ett nytt tema da..

Hva er din dårligste sexopplevselse???
 
Skulle gjerne ssett hvordan det ser ut med for mye forhud..... Kan ikke akkurat forestille meg det........[:)]
 
Jeg klarer ikke se det for meg, en stiv kukk med slafs over[8|]Har ikke et gammelt bilde vel?[8|]Jeg holder på å dø av latter bak skjermen og mange spydige kommentarer blir undertrykt her[&:]
 
Tynn, rar og slafsete penis, nei kan ikke si jeg har sett en sånn en noen gang heldigvis.
Jeg vil gjerne se en kjempe lang en, noen som har sett det? En sånn mega kukk
 
Vet ikke, tror det norske gjennomsnitt er 14 cm, så alt lengre enn det.
Men nå har jeg aldri dratt frem målebåndet og målt pikken heller da, men ingen har slått meg som enorm da[8|]
 
Ble han og du fornøyd med svaret eller? Tydeligvis klart å gjøre jobben sin uansett[;)]
 
26 cm????????? Du blir ikke spidda sa? herregud, krøller han den da så den ikke skal henge nedover?
 
ORIGINAL: maritk

haha, jeg ler meg ihjel! tynn og slafsete, hihi...
her i huset går det i 26 cm så vi har det fint ;)


26 cm????
Au, sier jeg[&:]
 
har mannen din lært deg at en håndflate er 25 cm eller?
lille venn, da har du blitt lurt.
 
ORIGINAL: Jolanta

har mannen din lært deg at en håndflate er 25 cm eller?
lille venn, da har du blitt lurt.

hahaha
 
kjære deg, har du ikke lært at kamera legger på MINST 5 kg?
klart den blir lengre på tv da
 
spesiallinjal for gutter som skal måle manndommen sin[;)]
 
kjipern, for venninna di. KJIPT. ENDA MER KJIPT om den piecing historien er sann....grøss
 
haha skulle likt å sett den der med forhuden hengende... aldri hørt at det går an...

Og 26 cm??? er ikke det vanvittig stort???
hadde sex med en som hadde sånn lang en, syns det var vondt jeg...
 
ORIGINAL: maritk

apropos dårligste sexopplevelse: har ei venninne (IKKE meg altså, I swear), hun og typen ville bruke hjelpemidler for første gang,dildo, men hadde ingen, kun en agurk... midt i kampens hete knakk dritten... hun måtte på legevakta for å få den ut....


Haha..E det mulig...
 
OHHH MYYYY GAAAAAAAAAD
 
Back
Topp