Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir bare værre og værre jeg også, og jeg hadde tenkt til å prøve å ikke fortelle noe enda..
Ulempen med å jobbe med barn 6-10 år er at de kan forstå ting fryktelig fort!
Skjønner hva du mener.. Det er jo nå i disse ukene man ikke vil at alle skal vite det, men det er vanskelig å skjule allikevel..Syns det er veldig vanskelig å skjule det nå jeg også. Hadde igjen fire uker ferie, så har tatt ut den. De på jobb skjønner nok ingenting. Verre med de som vil komme på besøk. Hva skal man si hele tiden? Skal passe barn på lørdag også, gruer meg som en hund...
Ulempen med å jobbe med såpass store barn, de forstår ting fortere enn de burdeForrige svangerskap gav det seg rett etter uke 8 (altså 8 + noen dager) håper d gjør d nå og. Er lærer,ble sendt hjem på mandag. Hverken elever eller kollega har nytte av meg i den formen jeg er i nå.. Når jeg tenker d er då kortvarig jeg er dårlig, så prioriterer eg heller meg selv og fam foran å kaste opp på jobb...
De på mitt team vet, men forundrer meg ikke om de vi deler kontor m mistenker
Har 6. Trinn, de spør jo og om eg er dårlighåper bare ikke så mange får vite at jeg mø fortelle min datter enda
![]()