Dårligere og dårligere, dag for dag :(

I & T

Gift med forumet
♡Junigull 2016♡
Kjenner jeg nærmer meg hcg-topp og åtte fullgåtte uker. Kjemper for å ikke kaste opp og er sykt dårlig!! Dette var absolutt lettest m nr en!! Håper det gir seg like raskt som sist ;)

God bedring! Hvor lenge varte kvalmen for deg sist?

Intens kvalme varte i to uker, så har ikke lov t å klage om d blir så kortvarig ;)

Krydderet nå er jo at en er mamma og arbeidstaker samtidig! Sist var d midt på dommeren og hadde da kun meg selv å tenke på :)

Får håpe det gir seg fort for oss alle! :)
Jeg tror jeg hadde fortrengt denne kvalmen fra sist gang, helt grusomt! :p håper virkelig det letner litt snart.. (Nå er det jo fra jeg står opp om morningen til jeg legger meg om kvelden)

Jeg begynner også å kjenne på kvalmen.. mitt problem er att jeg ikke skal fortelle det til mamma enda. Men hun er sjefen over min sjef. Og ser alle dagene jeg er på jobb, det gjelder også dager da jeg er for dårlig til å kunne reise... så da vil hun ringe meg med engang og spørre hva som er galt..

Jeg føler jeg er midt i ei fyllekule som ikke tar slutt. Jeg tåler ikke alkohol, og blir sykt dårlig. Samme følelse nå!! :( men men... Det skjer jo iallfall ting i kroppen, så det får vel være trøsten. Hele avdeling på jobb vet det, da jeg er så sinnsykt dårlig. Ikke optimalt da det er så tidlig, men møter iallfall forståelse. :)

Blir bare verre og verre her også. 6+0 i dag. Klarer ikke å forestille meg hvordan det skal bli hvis det blir verre.

Blir bare værre og værre jeg også, og jeg hadde tenkt til å prøve å ikke fortelle noe enda..
Ulempen med å jobbe med barn 6-10 år er at de kan forstå ting fryktelig fort!

Blir bare værre og værre jeg også, og jeg hadde tenkt til å prøve å ikke fortelle noe enda..
Ulempen med å jobbe med barn 6-10 år er at de kan forstå ting fryktelig fort!

Syns det er veldig vanskelig å skjule det nå jeg også. Hadde igjen fire uker ferie, så har tatt ut den. De på jobb skjønner nok ingenting. Verre med de som vil komme på besøk. Hva skal man si hele tiden? Skal passe barn på lørdag også, gruer meg som en hund...

Forrige svangerskap gav det seg rett etter uke 8 (altså 8 + noen dager) håper d gjør d nå og. Er lærer,ble sendt hjem på mandag. Hverken elever eller kollega har nytte av meg i den formen jeg er i nå.. Når jeg tenker d er då kortvarig jeg er dårlig, så prioriterer eg heller meg selv og fam foran å kaste opp på jobb...

De på mitt team vet, men forundrer meg ikke om de vi deler kontor m mistenker ;)
Har 6. Trinn, de spør jo og om eg er dårlig ;) håper bare ikke så mange får vite at jeg mø fortelle min datter enda :)

Syns det er veldig vanskelig å skjule det nå jeg også. Hadde igjen fire uker ferie, så har tatt ut den. De på jobb skjønner nok ingenting. Verre med de som vil komme på besøk. Hva skal man si hele tiden? Skal passe barn på lørdag også, gruer meg som en hund...
Skjønner hva du mener.. Det er jo nå i disse ukene man ikke vil at alle skal vite det, men det er vanskelig å skjule allikevel..
Jeg må bare finne ut hvordan jeg skal klare å skjule det både i barnehagen og på SFO neste uke... :P

Forrige svangerskap gav det seg rett etter uke 8 (altså 8 + noen dager) håper d gjør d nå og. Er lærer,ble sendt hjem på mandag. Hverken elever eller kollega har nytte av meg i den formen jeg er i nå.. Når jeg tenker d er då kortvarig jeg er dårlig, så prioriterer eg heller meg selv og fam foran å kaste opp på jobb...

De på mitt team vet, men forundrer meg ikke om de vi deler kontor m mistenker ;)
Har 6. Trinn, de spør jo og om eg er dårlig ;) håper bare ikke så mange får vite at jeg mø fortelle min datter enda :)
Ulempen med å jobbe med såpass store barn, de forstår ting fortere enn de burde :P

Back
Topp