Dårligere immunforsvar?

Mymlen

Glad i forumet
Har dere slitt mye med dårlig immunforsvar i høst/vinter?
I løpet av bare de to siste månedene har jeg hatt bihulebetennelse, influensa og nå en heftig forkjølelse. Til vanlig er jeg kanskje skikkelig syk en gang for året. :o Helt overgidd over all denne sykdommen som har vært! Flere som sliter?

jeg sleit i starten.. fikk ALT som var mulig å få av forkjølelser og influensaer og slikt.. begynte i ett desperat forsøk med å ta Tran hver eneste dag, samt en sånn 1000mg dose med C-vitamin i to uker... :p

Har ikke vært syk siden!! :D

Nei, det vil jeg ikke si. Har vært mer sliten og trøtt, og et par runder med litt tett nese og sånn, men ikke egentlig syk.

Er jo derfor vi er anbefalt sesong influensa vaksinen. har hatt omgangssyke 2 ganger på ca 1 mnd og hatt feber også tidligere. Siden immunforsvaret ikke er som det pleier som gravid

Off ja,,, ligger strak ut med en kraftig forkjølelse, på 4 dagen nå. Hadde omgangssyke for en uke siden.
Så slitsomt.......

Jeg har egentlig dårlig immunforsvar til vanlig. Får lett urinveisinfeksjon, forkjølelse osv. Men når jeg er gravid, så er jeg på mitt friskeste [emoji14] var sånn sist også :)

Ikke vært forkjøla en gang jeg :p *bank i bordet* for at det fortsetter sånn!

Jeg har fått kjempe bra immunforsvar under svangerskapet ! Hadde en uforklarlig hoste som hadde vart i 1,5 ÅR som plutselig ga seg. De siste to årene før graviditeten hadde jeg uvi nesten hver 2.-3. mnd, men ikke hatt noe hittil :D

Back
Topp