Før jeg ble gravid gikk jeg tur regelmessig og trente litt styrke hjemme. Hele første trimester var jeg så utmattet og konstant sliten +kvalm at jeg ikke klarte annet ennå være på jobb, for så å ligge i senga resten av dagen når jeg kom hjem. Nå når jeg nærmer meg andre trimester merker jeg at energien er begynt å komme tilbake, men har lagt merke til at kroppen er i helt elendig forfatning. Sliter skikkelig med motivasjon og troen på at man kan få til å bygge seg opp igjen, når kroppen føles så ute av form og svak.
Merker at det tærer på psyken også, da jeg har hatt stort ønske om å være i god form spesielt under graviditeten, også har det ikke blitt slik jeg hadde håpet. Hvertfall når man vet hvor viktig fysisk aktivitet er!
Andre som sliter med det samme?
Merker at det tærer på psyken også, da jeg har hatt stort ønske om å være i god form spesielt under graviditeten, også har det ikke blitt slik jeg hadde håpet. Hvertfall når man vet hvor viktig fysisk aktivitet er!
Andre som sliter med det samme?
Tror kanskje jeg må planlegge uka, og å sette opp hvilke dager jeg skal trene, eller ha noe jeg kan krysse av på at jeg har vært i fysisk aktivitet