Dårlige vaner!

Jeg klarer heller ikke å sitte ved siden av noen som spiser potetløv uten å spise det selv. Hater knaskelyd!
Så enig. Verste er hvis noen spiser noe og bøyer seg over deg mot øret. :)

Jeg leker med håret mitt så mye av det sikkert regnes som en tvangshandling. Finner ett og ett hårstrå som er morsomme å kjenne på. Altså at de er litt ruglete/krøllete. Min kjære syns det er utrolig kjipt å se på.

Jeg leker med håret mitt så mye av det sikkert regnes som en tvangshandling. Finner ett og ett hårstrå som er morsomme å kjenne på. Altså at de er litt ruglete/krøllete. Min kjære syns det er utrolig kjipt å se på.

Ååååh, det gjør jeg også!!

Haha :p skjønner kva du meiner, kjenner på hakka;) driver ikkje med det, men har liksom gjort det ein gong i året liksom :p

H

Henger igjen etter sutte på hårettida når du var barn. ;)

Haha, helt sikkert :p Men dette er noe jeg har begynt med i det siste tror jeg :p

Samme her :p og av og til er eg så teit... Dersom ei venninne feks smatte med tyggis i munnen.. så venter eg til ei anledning dei ikkje gjere det, og begynner å snakke om kor ekkelt det er å høyre på :P haha :p tilstår dei at dei pleier å gjere det, så svarer eg at eg veit det :p
Hahaha! Lurt ;)

Back
Topp