Dårlige vaner!

mrria

August 2012 <3 August 2014 <3
Hva er det ekleste du vet av dårlige vaner?

Jeg HATER smatting, og er langt ifra noe fan av å bite negler ;)

Høylytt fjerting, smatting ved matbordet, uhemmet tafsing blandt andre og par som fullfører hverandres setninger i tide og utide.

Smatting! Blir helt dårlig av det! Og folk som puster tungt takler jeg ikke...

Smatting og tygging med open munn. men verst av alt, - dei som gjere begge deler. Eg lyg ikkje når eg seier at orda som flommer gjennom hodet mitt ville fått personer som smatter med open munn til å aldri prate med meg igjen dersom han/ho hadde hørt det :P

folk som sutter på håret sitt... Elker som puster i utakt

Smatting og tygging med open munn. men verst av alt, - dei som gjere begge deler. Eg lyg ikkje når eg seier at orda som flommer gjennom hodet mitt ville fått personer som smatter med open munn til å aldri prate med meg igjen dersom han/ho hadde hørt det :P
Hater det! Jeg sier ifra om det er venner :p

Hater det! Jeg sier ifra om det er venner :p
Samme her :p og av og til er eg så teit... Dersom ei venninne feks smatte med tyggis i munnen.. så venter eg til ei anledning dei ikkje gjere det, og begynner å snakke om kor ekkelt det er å høyre på :P haha :p tilstår dei at dei pleier å gjere det, så svarer eg at eg veit det :p

Min pappa spiser peanøtter ved å bite den i to, høylytt tygge (gjerne med åpen munn), smatte i seg saltet før han gjør det samme med del nr 2. Det er da man oppdager hvor mange peanøtter det er i én pose!

Samme her :p og av og til er eg så teit... Dersom ei venninne feks smatte med tyggis i munnen.. så venter eg til ei anledning dei ikkje gjere det, og begynner å snakke om kor ekkelt det er å høyre på :p haha :p tilstår dei at dei pleier å gjere det, så svarer eg at eg veit det :p

Du er rar :p

Jeg klarer heller ikke å sitte ved siden av noen som spiser potetløv uten å spise det selv. Hater knaskelyd!

Hater også å sitte på med bil-nese-plukkere. De som alltid plukker nesa i bilen. Grøss!

Back
Topp