Dårlige svømmere

WhiteRose

Glad i forumet
Noen her som har fått videre dyrkede egg med svømmere med LITE liv i? Jeg fikk ut mange egg, men det var få svømmere og lite liv i dem de tok ut fra mannen.. labben ringte å sa de hadde injisert 8 egg, men de ante ikke hvordan det ville gå, siden det var så dårlig kvalitet..
Såå? fler som har vært borti det samme?

Har dessverre ikke det. Vi har hatt få svømmere der noen har vært dårlige men de dem satte inn hadde godt med liv. Vi fikk aldri beskjed om noe annet.
Ønsker deg likevel masse lykke til❤️

Noen her som har fått videre dyrkede egg med svømmere med LITE liv i? Jeg fikk ut mange egg, men det var få svømmere og lite liv i dem de tok ut fra mannen.. labben ringte å sa de hadde injisert 8 egg, men de ante ikke hvordan det ville gå, siden det var så dårlig kvalitet..
Såå? fler som har vært borti det samme?

Vi har og dårlige svømmere. Er i gang med første runde. Planlagt uttak i uke 37. Blir spennende.
Håper det klaffer for dere

Min mann har dårlig kvalitet og kvantitet. Vi fikk 26 egg ut, 17 ble befruktet og 8 overlevde til blastocyster. Kvantitet / kvalitet var akkurat på kanten til ISCI, men det ble IVF. Av de 8 var bare tre normale etter gentesting (men det kan også være min alder - jeg er 39).

Så vidt jeg vet, så plukker de ut cellene av beste kvalitet. Det samme som eggene.
Når det gjelder svømmedyktighet, så kan feilen ligge i haledefekt og ikke hodet. Da kan ikke spermien nå egget på egenhånd men er jo god for befruktning.

Var foresten ett egg som hadde blitt befruktet til tirsdag. som skal dyrkes videre til lørdag! Håper over alt at dette er gullegget

Back
Topp