C Candykikk Gift med forumet 15 Jan 2010 #1 Jeg bare måtte dele dette med dere.. [:D] "- blir du med hjem og puler for en hundrings?" "- hva tror du egentlig jeg er?" "- hva du er - er vi enige om - det er prisen vi diskuterer..." noen ander som har noen dårlige / dårlig-bra sjekketriks?
Jeg bare måtte dele dette med dere.. [:D] "- blir du med hjem og puler for en hundrings?" "- hva tror du egentlig jeg er?" "- hva du er - er vi enige om - det er prisen vi diskuterer..." noen ander som har noen dårlige / dårlig-bra sjekketriks?
C Candykikk Gift med forumet 15 Jan 2010 #2 Du har gjort meg så nervøs at jeg har glemt sjekketrikset mitt.Hei, jeg vet ikke hva du heter. Kan jeg kalle deg min?Do you have sex with strangers? No? Then allow me to introduce myself!Vil du vere med heim og sjå på tidsmaskina mi? Jeg har lagt merke til at du ikke har lagt merke til meg...Dette må være din lykkedag, for jeg er nemlig singelIkke vær så avisende før du har sett sportsbilen min!Unnskyld, jeg har lite penger igjen. Skal vi dele taxi? Du er så nydelig at jeg kunne drikki badevannet ditt (den er litt ekkel syns jeg da)
Du har gjort meg så nervøs at jeg har glemt sjekketrikset mitt.Hei, jeg vet ikke hva du heter. Kan jeg kalle deg min?Do you have sex with strangers? No? Then allow me to introduce myself!Vil du vere med heim og sjå på tidsmaskina mi? Jeg har lagt merke til at du ikke har lagt merke til meg...Dette må være din lykkedag, for jeg er nemlig singelIkke vær så avisende før du har sett sportsbilen min!Unnskyld, jeg har lite penger igjen. Skal vi dele taxi? Du er så nydelig at jeg kunne drikki badevannet ditt (den er litt ekkel syns jeg da)
x1xBitzyh Forumet er livet 15 Jan 2010 #3 Vil du være med meg hjem, så skal du få morrabrød i morgen[8D]
Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤ 15 Jan 2010 #4 Ingen som har dratt noen sånne typiske sjekketrisk på meg,men å tilby meg en 200 lapp,sånn utav det blå funker ganske lite egentlig.
Ingen som har dratt noen sånne typiske sjekketrisk på meg,men å tilby meg en 200 lapp,sånn utav det blå funker ganske lite egentlig.