Dårlige nyheter.

ORIGINAL: vestlandsjento

Å nei så utrulig trist vennen[:(][:(][:(] Dette er ikkje kjekt i det heile tatt[&o]

Sende mange gode trøsteklemmar din vei

Huff og huff *Bobbo*[&o] Nå kjente jeg at jeg ble skikkelig lei meg her på deres vegne[:(] Er jaggu meg ikke rettferdig dette her alltid! Kan ikke gjøre annet enn å sende deg en diger trøsteklem...

Det var kjempetrist. Hadde tro på at det var din tur denne gangen. Det hadde du virkelig fortjent.....

så ufatterlig trist vennen :(
vet ikke hva jeg skal si.... var sikker på att det var deres tur nå...
får liksom ikke gjort så mye,men sender deg tonnevis med varme klemmer... <3

ORIGINAL: *mamma1*

Uff så trist vennen[:(] Ta vare på hverandre i denne tiden. livet er urettferferdig...
Sender over en storklem.

ORIGINAL: *mamma1*

Uff så trist vennen[:(] Ta vare på hverandre i denne tiden. livet er urettferferdig...
Sender over en storklem.

Forferdelig trist dette[:(][:(][:(] Det var jo deres tur nå... Du er helt fantastisk som ser framover, stå på jente, det blir deres tur...

ORIGINAL: RANDÅLF

Forferdelig trist dette[:(][:(][:(] Det var jo deres tur nå... Du er helt fantastisk som ser framover, stå på jente, det blir deres tur...

signere denne...

ikkje gje opp....syns det var veldig trist dette her, det skulle vere din tur nå.....[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Å nei, vennen. Så utrolig trist. Denne gangen skulle det virkelig vært deres tur[:(][:(][:(] Er utrolig lei meg på deres vegne nå. Håper dere klarer å nyte sommeren og samle energi og overskudd til å stå på videre.

Sender over en haug med trøsteklemmer

Back
Topp