Dårlige nyheter.

*Bobbo*

Forumet er livet
Igår våknet jeg med en liten blødning, som dessverre ikke har gitt seg. [:(][:(][:(]
Så jeg har fått tr for fult. Hadde tenkt å ta en test idag for sikkerhetsskyld, men lot vær
da blødningen har tatt seg veldig opp.
Så det var ikke vår tur denne gangen.

Var følelsesmessig forbredt på dette, men det gjør fortsatt vondt. [:(][:(][:(]
Skal ringe klinikken imorra å snakke med de, vi venter ihvertfall til aug-sept. Kanskje [&:]

Å nei så utrulig trist vennen[:(][:(][:(] Dette er ikkje kjekt i det heile tatt[&o]

Sende mange gode trøsteklemmar din vei

hei vennen, det var synd selv om jeg var forberedt på dette kunne komme etter igår.
jeg hadde så tro på dette, men håper og tror at neste gang så skal det sitte.

takk for igår også, var hyggelig å treffe deg

nei og nei vennen min. det var jo ikke sånn det skulle gå[:(][:(] Synes i grunn dere hadde fått deres dose med negative forsøk nå. Huff!!! Har ikke ord så jeg sender over en god og lang Sarahklem.

Å nei Bobbo det var trist å lese.[:(]
Jeg som hadde håpet slik for dere nå, sender over en stor trøste klem til deg.

ORIGINAL: vestlandsjento

Å nei så utrulig trist vennen[:(][:(][:(] Dette er ikkje kjekt i det heile tatt[&o]

Sende mange gode trøsteklemmar din vei

Det var trist å høre. Sender over en god varm klem[:)]

Neeei,uff,nå ble jeg lei meg vennen[:(][:(][:(][:(]Hadde håpet sånn for dere dennen gangen[:(]
Ta vare på hverandre nå,og prøv å nyt sommeren sammen..

Mange tusen varme klemmer til dere to

Huff! Dette var leie nyheter!! Håper det går bra med deg fremover og at dere finner noe positivt  å bruke tankene deres på i tiden som kommer!

Er så trist å lese når dette skjer. ..... sender deg en stooor trøsteklem og ber om at det snart må være deres tur.....

Dette var kjempe trist, jeg var så sikker på at nå kulle det være deres tur. Jeg håper og krysser det jeg har for at neste gang så går det og spiren sitter der i 9 mnd, det fortjener dere begge. dere får ta godt vare på hverandre og ta en ferie og lade opp batteriene. Stoooooor klem til dere

Neeeeeeei vennen..[:(][:(][:(] nei, nei, nei..[:@]
Off..no blei eg kjempelei på deres vegner snuppa..[X(] det var jo ikkje sånn det skulle gå...
Trøsteklemmer i fleng sendes over, er en mager trøst.. Men..
Vennen min.. Huff..

Ånei.... [:(][:(]  Nå ble jeg lei meg... Denne gangen var det jo deres tur... Dere har hatt nok nedturer nå, og fortjener ikke flere.. Nå må dere støtte hverandre, og nyte sommeren...
Krysser fingrene for at neste forsøk går den rette veien! Blir det frys eller ferskt?

Forferdelig trist *Bobbo*, var jo ikke sånn det skulle ende[:(]
Får håpe dere klarer å nyte sommeren og slappe av og kose dere, og er klare for ny runde til høsten. Jeg krysser alt jeg har for at dere lykkes snart, dette er bare urettferdig...

ORIGINAL: twinanne

Å nei Bobbo det var trist å lese.[:(]
Jeg som hadde håpet slik for dere nå, sender over en stor trøste klem til deg.

Sign! Tenker på deg!

[:(]uff vennen så trist[:(][:(]ta vare på dere selv nå,sender deg kjempe mange trøsteklemer

Nei og nei vennen... [:(][:(][:(]

Hadde håpet så veldig for dere nå... Så forferdelig trist...

Nei nei nei B,dette var jo veldig triste nyheter å lese..man må jo alltids forberede seg for slikt men man blir jo uansett utrolig skuffa og lei seg. Men kjære B,det er bare å kaste seg på "hesten" igjen og prøve igjen..er hardt og all den dritten med hormonene og alt det men skal jo bli et flott resultat til slutt Ikke gi opp snuppa,skal gå din vei skal du se..stå på videre vennen..vet ikke heelt hva jeg skal si men sender deg en *trøstepåklem*..

Neeeeeeeeeeeeiiiiiiii[:(][:(][:(][:(]

Føler så veldig med deg[:(] og så vanvittig uretferdig.

Mange tanker til deg kjøre bobbo.

Klemmer fra meg

Back
Topp