Dårlige nyheter... SA :(

Veslesnuppis

Elsker forumet <3
Septembermødre <3
Da har jeg desverre dårlige nyheter. Jeg har hatt en spontanabort, og sier derfor takk for meg.
Jeg har vært plaget med blødninger i flere dager. Men så stoppa blødningen, og jeg følte meg bedre og hadde et lite håp om at alt skulle gå bra.
Men i går ettermiddag begynte jeg å blø igjen. Mye mere enn før. Det ga seg ikke og formen ble dårligere og jeg fikk litt feber. Skjønte med en gang hva som var på tur til å skje. Men ringte legen for sikkerhetsskyld. Hun mente at dette var nok en spontanabort, akkurat som jeg frykta. Skulle ta det med ro, kroppen ordner som regel opp selv.
Skal en tur til legen nå i dag, sjekke at alt er normalt.
Har kommet masse blod og klumper i dag også. Så jeg føler at det alt er over..
En rar tomhet.. og jeg har grått opp alle tårene jeg har.
Trist men greitt det skjedde nå så tidlig.
Det hele er litt uvirkelig. Jeg har bare vist om det i 11 dager. 11 lange dager.. Føles så mye lenger.
I helga skal jeg bare kose meg sammen med mine. Må være takknemlig for de to skjønne små som jeg har fått. Ingen selvfølge at alt skal gå bra.

Så da må jeg si takk for meg. Var koselig å være innom her på mai-forumet.
Men vi skal fortsette å prøve å få nr. 3. Det ønsket har blitt enda større etter vi nå mista.
Ønsker dere alle sammen lykke til videre med svangerskapet!!!

Nei så trist å lese Veslesnuppis! Det er vondt å miste, uansett hvor tidlig det er. 
Gir deg en stor klem, og håper spiren sitter fort igjen. emoticon

Takk! Det er så ufattelig trist, selv om jeg egentlig var forberedt på dette. Legene var ikke så veldig optimistiske til dette svangerskapet. Det begynte med blødninger, og jeg skjønte egentlig hvordan det kom til å gå. Men trist likevel...

Åneei, så utrulig trist da :( Spira skulle jo klamre seg fast og være der i 9 mnd..

Men uansett, så får dere ha lykke t på neste prøverunde og krysse fingran førr at spira sætt seg fort igjen og hold seg der i 9 mnd :)

Stoooor klem tel deg :)

Huff, så leit :( 

Håper virkelig spiren kommer hoppende på neste pp og holder seg fast i 9 måneder!

Huff :-( jeg vil sende deg mange klemmer <3 håper spiren sitter fort igjen og i 9 mnd neste gang ><3>

ostekake skrev:
Huff, så leit :( 

Håper virkelig spiren kommer hoppende på neste pp og holder seg fast i 9 måneder!

Så trist:'(
Håper neste spire sitter fort og klamrer seg fast i 9 mnd:)

Huff, så trist å lese! :( håper det går bra med deg, og at spira sitter fort igjen!
sender deg en god klem!

Ånei, så trist :( Håper det sitter en spire fort og at den klamrer seg fast i 9 mnd! 

Ånei... Dette var triste nyheter!!! Håper spiren klorer seg godt fast neste gang!!
*klem*

Så trist :( ønsker dere masse lykke til videre....

Huff, hvorfor kan ikke disse spirene bare kose seg i magen i 9 mnd?! Det er så ufattelig trist å miste de! Mistet selv for snart en uke siden. Jeg visste det i nesten 3 uker før jeg mistet. Det var de tre lengste og lykkeligste ukene i mitt liv! Så utrolig spennende og deilig. Nå er det liksom som om kroppen skriker etter å få den tilbake. At man konstant føler at noe mangler. Håper dere og vi er fort på banen igjen! Lykke til! 

God og varm klem.

Jeg vet så godt hvordan du har det! Veldig veldig trist at du måtte oppleve det jeg ikke unner noen. Jeg vil bare si til deg, ikke hold noe inne. Få det ut! Selv om det var tidlig, har du fått en sterk tilknytning til det. Ikke la noen få fortelle deg at det var jo så tidlig... Ta vare på deg selv! Stor klem

Huffda! Det var trist! Ønsker dere bedre lykke neste forsøk! :)

Tusen takk for all støtte alle sammen. Dere er noen fine jenter!
Det går bra med meg. Men selvfølgelig er det trist. Alt føles så rart og tomt.. Men skal nok komme igjennom dette her.
Ønsker dere alle lykke til videre!

Uff, trist å lese... :( Håper det klaffer snart igjen, og at den blir værende i 9 mnd.. <3

Huff, så trist å høre :( :( Lykke til videre <3 

Back
Topp