Da har jeg desverre dårlige nyheter. Jeg har hatt en spontanabort, og sier derfor takk for meg.
Jeg har vært plaget med blødninger i flere dager. Men så stoppa blødningen, og jeg følte meg bedre og hadde et lite håp om at alt skulle gå bra.
Men i går ettermiddag begynte jeg å blø igjen. Mye mere enn før. Det ga seg ikke og formen ble dårligere og jeg fikk litt feber. Skjønte med en gang hva som var på tur til å skje. Men ringte legen for sikkerhetsskyld. Hun mente at dette var nok en spontanabort, akkurat som jeg frykta. Skulle ta det med ro, kroppen ordner som regel opp selv.
Skal en tur til legen nå i dag, sjekke at alt er normalt.
Har kommet masse blod og klumper i dag også. Så jeg føler at det alt er over..
En rar tomhet.. og jeg har grått opp alle tårene jeg har.
Trist men greitt det skjedde nå så tidlig.
Det hele er litt uvirkelig. Jeg har bare vist om det i 11 dager. 11 lange dager.. Føles så mye lenger.
I helga skal jeg bare kose meg sammen med mine. Må være takknemlig for de to skjønne små som jeg har fått. Ingen selvfølge at alt skal gå bra.
Så da må jeg si takk for meg. Var koselig å være innom her på mai-forumet.
Men vi skal fortsette å prøve å få nr. 3. Det ønsket har blitt enda større etter vi nå mista.
Ønsker dere alle sammen lykke til videre med svangerskapet!!!
Jeg har vært plaget med blødninger i flere dager. Men så stoppa blødningen, og jeg følte meg bedre og hadde et lite håp om at alt skulle gå bra.
Men i går ettermiddag begynte jeg å blø igjen. Mye mere enn før. Det ga seg ikke og formen ble dårligere og jeg fikk litt feber. Skjønte med en gang hva som var på tur til å skje. Men ringte legen for sikkerhetsskyld. Hun mente at dette var nok en spontanabort, akkurat som jeg frykta. Skulle ta det med ro, kroppen ordner som regel opp selv.
Skal en tur til legen nå i dag, sjekke at alt er normalt.
Har kommet masse blod og klumper i dag også. Så jeg føler at det alt er over..
En rar tomhet.. og jeg har grått opp alle tårene jeg har.
Trist men greitt det skjedde nå så tidlig.
Det hele er litt uvirkelig. Jeg har bare vist om det i 11 dager. 11 lange dager.. Føles så mye lenger.
I helga skal jeg bare kose meg sammen med mine. Må være takknemlig for de to skjønne små som jeg har fått. Ingen selvfølge at alt skal gå bra.
Så da må jeg si takk for meg. Var koselig å være innom her på mai-forumet.
Men vi skal fortsette å prøve å få nr. 3. Det ønsket har blitt enda større etter vi nå mista.
Ønsker dere alle sammen lykke til videre med svangerskapet!!!