Da vesla lå i seteleie ble det tatt rutine ultra av henne når hun var ca 6 uker. De så at den ene hofta ikke var helt som den skulle, men lå akkurat på grensa mente de så slapp pute. Men de ville ta en sjekk for sikkerhets skyld senere, selv om de mente det sikkert ikke var noe. Idag var vi på ultra og ingen forandring, så de ville at en ortoped skulle se på det. Kom til en mann som lurte på hvorfor jeg ikke hadde blitt sendt ned forrige gang, for hun skulle hatt pute da! Han ble sint på de på ultra for han mente at det var hans jobb og ikke dems å avgjøre behandling når det var avvik. En hyggelig sykepleier viste meg hvordan jeg skulle sette på puten. Men mange spørsmål hadde jeg jo. Men da fikk jeg en nettadresse å gå inn på. Så nå synes jeg fryktelig synd på dronninga mi, men ser ut som hun takler det greit. Håper bare det ikke er for sent, hun er jo snart 12 uker.
Så dere andre med putebarn, har dere gode råd og tips for en grønn mor med putebarn??? Hvordan løse bilstol, bygge opp osv? Lar dere de ligge uten noen ganger?
Vil vite alt[;)]
Så dere andre med putebarn, har dere gode råd og tips for en grønn mor med putebarn??? Hvordan løse bilstol, bygge opp osv? Lar dere de ligge uten noen ganger?
Vil vite alt[;)]
!