Dårlig

xiddigaha

Elsker forumet
Himmelbarn
Septemberbarna 2019
Flere her som nesten føler seg syk nå i begynnelsen svangerskapet?
Jeg fryser så sinnsykt, er trøtt hele tiden og vil nesten bare sove. Kvalm og så vondt i hodet. Føler meg ordentlig crappy! :wacky:
Nesten litt sånn sykdomsfølelse i kroppen men er ikke syk.
Jeg må egentlig si at jeg er veldig glad for symptomene for hadde ikke noe særlig av det når jeg hadde en SA i fjor. Men er ikke så kjekt å føle det slikt :(
 
Flere her som nesten føler seg syk nå i begynnelsen svangerskapet?
Jeg fryser så sinnsykt, er trøtt hele tiden og vil nesten bare sove. Kvalm og så vondt i hodet. Føler meg ordentlig crappy! :wacky:
Nesten litt sånn sykdomsfølelse i kroppen men er ikke syk.
Jeg må egentlig si at jeg er veldig glad for symptomene for hadde ikke noe særlig av det når jeg hadde en SA i fjor. Men er ikke så kjekt å føle det slikt :(
Beskriver ganske greit hvordan jeg har deg du, vi er vel omtrent like langt på vei? Jeg kaster i tillegg opp flere ganger om dagen , og ser meg nødt til å få en sykemelding til det går over, da jeg kastet opp hos en bruker forrige dagen ,, som til gjengjeld fikk hetta for smitte , så ikke helt heldig:wtf: jeg er faktisk glad for symptomer jeg også , føler det er et veldig godt tegn , men ukene fremover kan bli fryktelig lange :( Godt vi kan henge her inne å sutre litt ;)
 
Beskriver ganske greit hvordan jeg har deg du, vi er vel omtrent like langt på vei? Jeg kaster i tillegg opp flere ganger om dagen , og ser meg nødt til å få en sykemelding til det går over, da jeg kastet opp hos en bruker forrige dagen ,, som til gjengjeld fikk hetta for smitte , så ikke helt heldig:wtf: jeg er faktisk glad for symptomer jeg også , føler det er et veldig godt tegn , men ukene fremover kan bli fryktelig lange :( Godt vi kan henge her inne å sutre litt ;)

Ja tror vi er ganske likt, jeg er 5 uker i morgen. Huff, jeg slipper heldigvis unna å kaste opp. Det må være grusomt å kaste opp :(
Skjønner godt at du ikke klarer å gå på jobb når du spyr sånn.
Veldig deilig at man kan klage litt her inne :D
Føler nesten jeg har influensa men er ikke syk syk.
 
Huff, er litt godt at vi er flere selv om jeg ikke ønsker at noen skal ha det slikt.
Har mest lyst til å bare sove meg gjennom det :wtf: Man føler at man er i en liten boble her og ikke helt til stede :rolleyes:
 
Føler meg også syk... fryser hele tiden, veldig veldig trøtt og kan sovne når som helst. Uggen i kroppen. Tok tempen for ca 2 uker siden, og har ligget mellom 38 og 38,7 siden da. Ikke dårlig form ellers:dead: begynner å blir rimelig lei, men må vel bare være glad jeg ikke er kvalm..
 
Jeg er 7+3 og er elendig. Ligger og kaster opp døgnet rundt. Er verst på natten av en eller annen grunn ! Skal på TUL etterpå - kanskje det er to stk der... Da føler jeg det hadde forklart mye og jeg hadde følt meg litt mindre pinglete :p
 
6+6 i dag og har hatt influensafølelse som kommer og går helt siden før positiv test! Samme type hodepine, uggenhet og slapphet som jeg får når jeg er syk, men er jo ikke det! Gjør at det er litt ekstra slitsomt på jobb, men foreløpig går det greit. Glad jeg ikke har vært så veldig kvalm i alle fall men det kan vel fremdeles dukke opp :shy:
 
Føler meg også syk... fryser hele tiden, veldig veldig trøtt og kan sovne når som helst. Uggen i kroppen. Tok tempen for ca 2 uker siden, og har ligget mellom 38 og 38,7 siden da. Ikke dårlig form ellers:dead: begynner å blir rimelig lei, men må vel bare være glad jeg ikke er kvalm..

Huff, slitsomt med feber så lenge da :( Er grusomt med kvalmen så greit å slippe den.
 
Jeg er 7+3 og er elendig. Ligger og kaster opp døgnet rundt. Er verst på natten av en eller annen grunn ! Skal på TUL etterpå - kanskje det er to stk der... Da føler jeg det hadde forklart mye og jeg hadde følt meg litt mindre pinglete :p

Huff stakkars deg, er så fælt å spy :(

Så spennende med UL i dag da og om det er to :D Har du noen tegn på at det kan være to der?
 
6+6 i dag og har hatt influensafølelse som kommer og går helt siden før positiv test! Samme type hodepine, uggenhet og slapphet som jeg får når jeg er syk, men er jo ikke det! Gjør at det er litt ekstra slitsomt på jobb, men foreløpig går det greit. Glad jeg ikke har vært så veldig kvalm i alle fall men det kan vel fremdeles dukke opp :shy:

Er så fælt med den influensafølelsen :( Håper vi snart blir bedre alle sammen og får masse energi :D

Er fælt med den kvalmen men jeg er veldig glad jeg slipper å spy. Vet ikke hva jeg hadde gjort da. Føles ut som jeg skal spy flere ganger og føler jeg skal dø hver gang. Så hadde krepert hvis jeg spydde :wtf:
 
Huff stakkars deg, er så fælt å spy :(

Så spennende med UL i dag da og om det er to :D Har du noen tegn på at det kan være to der?
Nei egentlig ikke bare veldig sterke symptomer men har aldri vært gravid før så dette er sikkert helt normalt ;) Og en liten magefølelse. Både gruer og gleder meg - håper så inderlig vi får se et lite hjerte slå ♡
 
Slik våknet jeg opp idag, trøttheten kom skikkelig i helgen og kvalmen idag :hungover:
Men samtidig glad for da er jeg hvertfall gravid:Heartred
 
Skikkelig frysen, særlig om kveldene. Skikkelig kvalm hele døgnet, men ikke oppkast.. ingen hodeverk heldigvis! Virkelig slått ut.. gleder meg sånn til dette gir seg og jeg kan glede meg skikkelig over den lille som har flyttet inn - for det er litt vanskelig akkurat nå...
 
Fryser også en del, sliten og trøtt stortsett hele tiden, uggen i perioder og hatt av og på med vond hals og tørr hoste den siste måneden.
 
Back
Topp