Dårlig...

Mamstilen

Glad i forumet
Septembermødre <3
Heisann alle sammen :) jeg begynner å bli mektig lei av å være dårlig. Helt siden starten av svangerskapet har jeg hatt problem med at hvis jeg står eller går for lenge, altså f.eks en helt vanlig butikktur, så blir jeg svett, veldig kvalm og litt svimmel plutselig.. Minner veldig om blodtrykksfall, men det kommer ikke med en gang jeg reiser meg, og blodtrykket mitt har vært fint på kontroll hver gang. Kvalmen og svetten går som regel over veldig fort etter jeg har satt meg ned.. Noen som har det sånn?

Sent from my iPad using BV Forum

Det har forresten blitt mye værre i det siste..

Har du sjekka blodprosenten kan være lite jern i blodet.. Eller lavt blodsukker? Jeg får fort lavt blodsukker om ejg ikke spiser litt hver2-3 time nå i svangerskapet.. blir helt tung i kroppen svimmel og slapp.. Ta det opp på neste kontrolltime hvis det ikke er lenge til evt ta en ekstra sjekk hos legen.. Kan være stoffskifte som tuller også..

Jeg var sånn det meste av forrige svangerskap og har tendensen denne gangen også. Hos meg var det blodtrykksfall og kunne komme når som helst egentlig.... :p Utrolig ubehagelig!!!

Jeg har vært sånn siden uke 6, og etter uke 8 ble det heilt uutholdelig. Så, jeg er minst mulig på butikker. Litt synn siden det er jo så koselig å handle inn til lille jenta mi! Men, det er vel verdt det når hun kommer forstår du er lei.. Jeg er ennå like plaget, og jeg har rundet 25+1 idag. Så jeg har gitt opp litt det håpet på å bli helt bra igjen i svangerskapet nå kjenner jeg..

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har vært sånn siden uke 6, og etter uke 8 ble det heilt uutholdelig. Så, jeg er minst mulig på butikker. Litt synn siden det er jo så koselig å handle inn til lille jenta mi! Men, det er vel verdt det når hun kommer forstår du er lei.. Jeg er ennå like plaget, og jeg har rundet 25+1 idag. Så jeg har gitt opp litt det håpet på å bli helt bra igjen i svangerskapet nå kjenner jeg..

Sent from my iPhone using BV Forum
Samme her :/

Jeg har blitt sånn de siste to ukene. Hadde sånn under de to svangerskapa også, og legen mente det var blodtrykksfall. I går var det helt forferdelig. Føltes som om jeg skulle svime av. Blir verre når det er varmt. Prøver å drikke nok vann og ikke stresse på for fælt.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hadde det forrige svangerskap, trodde det var fordi jeg da var veldig dårlig med oppkast og slik da, men er slik nå også selv om jeg får medisiner mot kvalmen. Bare det å stå og lage middag er et ork, kjenner at man blir fysisk dårlig liksom. :confused:

Jeg hadde det sånn de to første svangerskapene. Var bekymret for hvordan det skulle gå denne gangen men det har gått fint. Det eneste forskjellen jeg har gjort er å drikke mye og ta svangerskapsvitaminer. Når jeg har glemt vitaminene i noen dager får jeg tendenser til det samme igjen. Det er min teori :)

Back
Topp