Dårlig :(

Lykkerus

Lykke <3
I går hadde eg en del sammentrekninger iløpet av heile dagen. Å veldig vondt i korsryggen, og kl 10 i går kveld gikk slimproppa..

Men i dag e kroppen heilt rar :( har skjelvinger spesielt på henda å føler meg slapp,svimmel å litt tung pusta??Kan ikkje huske at d var sånn m dei andre.. ligger rett ut i dag :/

Vanlig? Har aldrig hatt noen sv plager anna enn premature riier, så har ikke peil på om d er symptom på noe?

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Ring med engang fødeavdelinga.
sender deg en god klem

har hatt det sånn i flere uker jeg. akkurat som jeg har drithøy hvilepuls. skjelver, er svimmel, kvalm.. kan sitte i sofaen helt rolig og enda kjennes det ut som hjerte skal hoppe ut av brystkassa. har også hatt en del stjerneskudd/sølvstøv/synsfostyrrelser. men di kunne ikke finne noe galt den ene gangen jeg sjekka det ut på legevakta. hadde noe forhøya bt da.. drit slitsomt! har i tillegg en del murring, marerier og nedpress

har hatt det sånn i flere uker jeg. akkurat som jeg har drithøy hvilepuls. skjelver, er svimmel, kvalm.. kan sitte i sofaen helt rolig og enda kjennes det ut som hjerte skal hoppe ut av brystkassa. har også hatt en del stjerneskudd/sølvstøv/synsfostyrrelser. men di kunne ikke finne noe galt den ene gangen jeg sjekka det ut på legevakta. hadde noe forhøya bt da.. drit slitsomt! har i tillegg en del murring, marerier og nedpress
Sniker,. Jeg har hatt/har akkurat det samme. Termin 9 november,.

Venter en liten prins 9 November ❤

Oki, så ikkje uvanlig da altså :)

Men Nå kom d enda ei slimpropp her, m litt blod i :O

Oj da går du nok snart i fødsel vil jeg tro :) håper formen din kommer seg, og at du føler deg bedre snart :)

Har hørt at noen blir sånn som små syke døgnet før fødsel.... Kanskje kroppen som forteller deg å hvile før det store skjer :D
Spennende!

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Har hørt at noen blir sånn som små syke døgnet før fødsel.... Kanskje kroppen som forteller deg å hvile før det store skjer :D
Spennende!

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Er ekkelt iallfall.. er sliten men har lopper i blode! Sov 3t middag i sta, fortsatt sliten -_-
Blir spennande å se om eg får riier snart da! :)

Back
Topp