Dårlig!!!!:(

Mamma*til*4

Flørter med forumet
Jeg er så dårlig hele dagen, ikke så mye kvalm egentlig, men har en STAPPMETT følelse. Kan ikke spise noen ting før jeg får den følelsen, to knekkebrød fks så er dagen helt forferdelig. Varer i flere timer. Får ikke i meg mye mat pga dette. Noen andre som er lik??? Er 9+3

I går hadde jeg en sånn metthets følelse hele dagen. Følte ikke jeg var sulten men ble jo kvalm så måtte spise. Laget kylling men spiste bare litt før det sa stopp. Da klarte jeg ikke en bit til.

kjenner til den følelsen ja.. jobbet en natt i jula og vår dårlig i 2 dager etterpå + kastet opp i gårkveld, sikkert bare for jeg ble sliten :/ lei av å slite soffa...

Samme her! Bare at jeg ikke får i meg mat, for alt kommer opp igjen :/ måtte på sykehuset i går å få intravenøst fordibjeg har vært så svimmel og ør....:( håper dette gir seg snart...

Jeg kjenner så til den følelsen...slitsomt nå i jula, nå som alt stort sett har handlet om mat.... Litt flaut når man er borte på middag, har forsynt seg med mat, og ikke orker og spise opp....

Moon da...det hørstes hvertfall ikke bra ut!! God bedrimg- klem :-)

Kjenner til det ja :( er kvalm stortsett hele morgen og dag.. Kommer seg på kvelden..men mat -frister ikke ...

God bedring! Så får vi håpe det gir seg snart :)

Kjenner meg igjen selv. Er fortiden utenlands og klarer ikke å få i meg så mye som jeg skal. Ligger også mye og slapper av. Begynner å kjenne at magen vokser litt. Klarer ikke å bøye nedre del av magen som tidligere.

Jeg tror at jeg kjenner meg igjen her. Det er fordøyelse prossessen som er treig og det lønne seg og gå en litten tur etter maten, har prøvdt det, og det hjelper litt.

Jeg kjenner meg igjen jeg også. Har vært kvalm med oppkast i en uke nå. Nå er det begynt å roe seg. Bare veldig kvalm. Har afipran som er min gode venn for tiden :-)

Sent from my GT-S5690 using BV Forum

Er 6 uker på vei og må spise jevnt gjennom dagen for å holde vekk kvalmen. Ved de første matbitene føles det som det skal komme i retur....skal på nattevakt imorgen og krysser fingrer for en ok natt!! Skal værtfall hamstre inn på chillinøtter og druer til nattens lange timer.

Back
Topp