Dårlig!!!

*Hera*

Glad i forumet
Jeg er så lei av å være dårlig! Stort sett kvalm fra jeg står opp til jeg legger meg, med en topp fra ettermiddagen og utover. Er snart 9 uker, så det er vel lov å håpe på at det gir seg snart kanskje... Hva med dere?

Kaster opp 1 til 10 ganger om dagen.. Noen dager er bedre enn andre.. Går på postafen morgen og kveld.. de gjør at jeg ikke trenger å legges inn :P Var dårlig til ca uke 18 med lillemor så har noen dårlige uker igjen enda :P

Huff, du er jo i enda dårligere form enn meg. Stakkars! Jeg spyr ikke så mye heldigvis. Dette blir nr.3, og vi har bestemt tidligere at vi ikke skal ha flere enn tre. Nå er jeg heeelt sikker på det! ;)

jeg også! Spyr ikke men er dårlig hele dagen.. Er kjempesulten men blir kvalm av mat :/ Har faktisk gått litt ned i vekt selv om jeg ikke spyr (enda)..

krysser fingrene for at det er over snart, for deg også :)

Dårlig her også. kaster opp flere ganger om dagen.
Kvalm stort sett hele dagen. Er så lei.
Ringte legen i dag om at jeg kunne få noe for kvalmen, det fikk jeg ikke.
Synes det er rart når andre får det.

Huff, det er så slitsomt! Håper det går over snart... Rart at du ikke fikk noe kvalmestillende. Jeg har ikke spurt da, men vet mange får.

Huff, det hørtes trasig ut!!:-( håper dere som er plaget med kvalme og oppkast blir fort bedre:-) Er det ikke sånn at ingefær skal hjelpe på kvalme? Mener jeg har hørt det, men er ikke sikker.

Joda, ingefær skal hjelpe mot kvalme. Det tar ikke alt hos meg, men det tar den værste toppen av det.
Du får kjøpt ingefærtabletter på helsekosten, så slipper du å drikke den grusomme teen!
Jeg har brukt ingefærtabletter med alle mine, og de er en lifesaver!

Hva med sånne seaband som du får kjøpt på apotek? Har brukt det til jenta mi, hun blir så bilsyk, og så mener jeg å ha lest at det kan være kvalmestillende for gravide også?

Back
Topp