Dårlig...

Lambi

Betatt av forumet
I dag, 14 uker, er jeg skikkelig dårlig. Har ikke hatt det sånn før, og det irriterer meg :( Hadde planer for gjøremål i huset i dag, men neida.... Våknet tidlig i dag og det føltes ut som jeg sku besvime. (mens jeg lå i senga) Klarte ikke sove mer. Stod opp og spiste, og måtte legge meg igjen. Sovna på sofaen. Prata med legen min på tlf og hun sier alle prøvene jeg tok var kjempe fine. Prøver å spise igjen litt nå, men blir bare kvalm og føler jeg må spy... Åhhh... Sofaen neste:(
Sorry, dette ble bare negativt men.... må få det ut!

Det viktigste er at du tar vare på deg selv :)

Ta vare på deg selv. Jeg er selv ikke noe særlig i form om dagen, så jeg ligger for det meste på en sofa. En venninne sa til meg at jeg har ikke bare meg selv å tenke på, men en til. Det fikk meg til å innse at det å bare ligge virkelig kan hjelpe litt

Du kan ha blodtrykksfall. jeg hadde det sist svangerskap. og har det nå også. er sykemeldt pga det. besvimer gjør jeg. er sinnsykt svimmel til tider. og det er så grusomt :(

mamma mai10 - desember12 skrev:
Du kan ha blodtrykksfall. jeg hadde det sist svangerskap. og har det nå også. er sykemeldt pga det. besvimer gjør jeg. er sinnsykt svimmel til tider. og det er så grusomt :(

Hmm... kanskje jeg bør sjekke det opp. Er bedre i dag da, heldigvis! :) Ut i sola! 

Back
Topp