Dårlig unnskyldning?

W1ke

Elsker forumet
Nest eldste nevøen til mannen min skulle være gudfar til jenta vår som skal døpes 21.aug. 
Grunnen til at vi måtte ta det allerede da (Jenta er født 3.juli) er at nevøen flytter til Wales for å gå skole. Han reiser 1.sept, å ville gjerne være med i kirken. Så hele dåpen er planlagt utifra ham. 

Idag sender han sms til mannen min om at han kanskje ikke kan være fadder likevel, fordi han var usikker på om han kom seg oppover hit. De bor noen mil unna, men moren hans kommer i dåpen og både vi og besteforeldrene har tilbudt å betale flybiletten hans oppover.

Mannen har prøvd å ringe i hele kveld. Det ringer 3-4 ganger, så blir det brutt. Svigerfar ringte isted å fikk svar med en gang. 
Unnskyldningen, "han måtte være hjemme å vente på mail ang hybel i Wales..."

Han kan jo bare ta med pc`n. Begge onklene og besteforeldrene her oppe har pc og trådløst nett, så han kan jo sjekke mailen her...

Flere som synes dette var en elendig unnskyldning? 
Jeg kunne gjerne ventet til ungen var minst 2mnd før jeg hadde dåp. Og han kunne iallefall svart på telefonen å gitt oss forklaringen!

Ingen krise, for må ikke ha fadderne klare før torsdag, men fy f... så irriterende.(droppet ferietur for å ha råd til dåp nå å i hele tatt)

Dårlig unnskyldning! Jeg hadde blitt irritert. Det må da gå an å snakke skikkelig med folk i stedenfor å være så jævla barnslig. Vil han ikke, så vil han ikke, men da får ha si det istedenfor å komme med teite unnskyldninger.

Dårlig unnskyldning ja!!! :-/

Men..dere får heller trøste dere med at dere fant ut hvordan han er før han ble fadder enn etter..

Lykke til med dåpen!! :) :)

en veldig dårlig unnskyldning, men er han gammel? Kanskje gruer han seg og er litt redd for det som skal skje... mange mennesker som er litt redd av natur og ikke liker sånne ting, og dette kan komme plutselig.... men veldig kjipt ja... :S

Back
Topp