girlypai
Elsker forumet
i dag var vi på kongstenhallen og badet med lillegutt.. og jeg syntes det er dårlig tilrettelagt for oss med babyer. barnebassenget var pisslunka og overstappa med barn som hoppa på oss! [:@] og når vi gikk opp for å dusje så var det hard og vond stråle, så lillegutt begynte å gråte. ingensted jeg kunne legge han fra meg på og få dusja meg. og skulle ønske det kunne vært et lite rom for småbarnsfamilier hvor mor og far kunne hatt en do å skifta, dusja og ordna oss på. hadde ikke trengt å vært større enn en handikapp do.
jeg var helt stressa der jeg sto.. kunne jo ikke legge han ned på gulvet heller.. så jeg fikk ikke av meg kloren, og jeg måtte bære rundt på en gråtende baby [:(] mens jeg styra med klær i skapet, prøvde å kle på han også meg etterpå..
herlighet, for et kaos!! jeg snubla ut døra halveis påkledd og henda fulle og tenkte "AAAALDRI MER!!"
må si jeg ble skikkelig skuffa.. og kommer ikke til å gjenta seg.
får heller vente i kø på babysvømming..[:'(]
jeg var helt stressa der jeg sto.. kunne jo ikke legge han ned på gulvet heller.. så jeg fikk ikke av meg kloren, og jeg måtte bære rundt på en gråtende baby [:(] mens jeg styra med klær i skapet, prøvde å kle på han også meg etterpå..
herlighet, for et kaos!! jeg snubla ut døra halveis påkledd og henda fulle og tenkte "AAAALDRI MER!!"
må si jeg ble skikkelig skuffa.. og kommer ikke til å gjenta seg.
får heller vente i kø på babysvømming..[:'(]
Neste gang skal jeg ta med mange håndkler å legge et på dusjgulvet slik at jeg får lagt han fra meg, og vaska meg. Jeg fikk tips av en venninde om å kjøpe badekåpe til lillegutt, og heller bade han når vi kom hjem. [:)]