Dårlig til å spise

Her er det mange perioder der han streiker. Da han var mindre kunne han brått nesten bare spise melk,kun noe grøt til kvelds. Også veldig typisk at han blir verre og verre. Det begynner med å streik til ett måltid,og på slutten av perioden er det alle måltidene og uansett hva han får,og så går det seg til igjen. Dette med mat har vært mye vanskeligere enn forventet,resten av å ha baby har nå vært ca som jeg trodde og forventet. Håper søstera blir litt enklere på det, men da er det sikkert noe annet vi har utfordringer med. :hilarious:

Får håpe det blir lettere med søstera ja :p er ikke alle bebiser som bare hiver seg over maten med en gang det blir servert.
 
Får håpe det blir lettere med søstera ja :p er ikke alle bebiser som bare hiver seg over maten med en gang det blir servert.
Nei,men hadde håpet på en mellomting. ;-) Neida,men han har det bra, er frisk og fin, men skulle helt klart ønske dette med maten var mitt lettere og at han også var flinkere å spise grønnsaker og slikt. Han vil faktisk ikke ha pasta en gang.
 
Vi maser aldri, og sier aldri noe på at han spytter ut eller lignende. Det er nemlig forsåvidt greit å være småspist , selv om jeg tenker det er litt vel lite av og til, men ikke at det skal bli nærmest spiseforstyrrelse av mas og kjas rundt maten
Bra dere ikke maser:)
 
Fastlegen til vesle skatten sa at det er normalt at barn kan spise lite i perioder - og spise mer i perioder. Og så lenge barnet følger sin vekstkurve så var det ingen grunn til bekymring. :)
 
Har også en liten jente på 16 måneder som er så små spist. Virker som om hun liker å smake på alt og spise litt istedenfor hele måltider. De siste dagene har hun nesten kuttet alt og jeg ser at tannkjøttet er rødt og hovent så lurer på om det er en sammenheng der. Hun begynner også i barnehagen om fire uker og jeg er kjempe bekymret for at hun skal sulte. Får håpe hun tar etter de andre barna og spiser i barnehagen iallefall. Og at matlysten øker pga mer aktivitet.
 
Back
Topp