Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Om du vil ha det helt nøyaktig så kan du jo bruke vekt, men jeg pleier bare å ta det på gefühlen. Du kan vel regne med at ei spiseskje er ca. 25 gr.
Om du er skikkelig dårlig på kjøkkenet så er alt du trenger ei god kokebok (evt. gode oppskrifter på nett [;)]) så følger du den bare slavisk. Med litt øving får du jo følelsen i fingrene og da går det lett som en lek [:)]
Jeg er heller ikke så veldig flink på kjøkkenet, men går ofte inn på www.matprat.no for å få inspirasjon. Der kan man velge hvor mange porsjoner man skal ha osv. Genialt!
jeg synes faktisk det kan være litt gøy iblandt[8D]er ikke akkurat flink,men elsker nye oppskrifter[;)]men må ha oppskrift,husker ingen ting oppi der[;)]
og følge den til punkt og prikke[:D]men ellers så er jeg vel ingen kjøkken mor nei[8|]
Jeg får begynne å titte litt på oppskrifter[:)] Blir sikkert bedre når vi flytter og jeg får et ordentlig kjøkken! Det eg har nå er gammelt og falleferdig...[:'(] Ikke hyggelig å være der. De har bare pusset opp resten av leiligheten[8|] Men har lav husleie da[:)]
Jeg har virkelig blitt bedre på de siste 2-3 årene [:)] Før laget x-en mye av maten og han klaget alltid når jeg gjorde det.. Nå lager kun jeg maten og sambo skryter alltid av maten og er så lett i matveien atte [:D] Jeg syns derfor det er ganske kjekt å lage mat! Ikke middag til meg selv..[:'(] Det må være mat til andre også [:D][:D][:D] Du lærer etterhvert Citti, det gjorde jeg [:)][8D][;)][:D]
Kokkekurs ja[:D] Frister absolutt ikke noe![:D] Men hadde kanskje vært nødvendig ja[8D]
Kanskje det blir mer gøy å lage mat hvis man kan litt mer og får det til!