Dårlig tid?

MammaTilNurket

Februar 14 :)
Uff, har virkelig fått for meg de siste dagene att det begynner å bli knapt med tid!

Har bodd foran pc-en for å bestille de siste småtingene jeg føler bør være i hus før baby :)
Alle klær er vasket og sortert, senga og vognen er redd opp, tripp trapp stolen er skrudd sammen, stellebordet står klart med en pakke bleier oppå, og fødebaggen er pakket ;)

Har hørt at man gjerne begynner å "neste" når kroppen kjenner seg klar? Noen som har hatt den følelsen og så fått baby før tiden?

Uff må ikke si det en gang.. Jeg har ikke gjort noe klart! :p
Skal male barnerommet, vaske klær, montere seng, kjøpe inn stellebord som også må monteres, pakke fødebag, Handle inn alt jeg mangler av kremer, ammeinnlegg, ammebh å slike praktiske ting..
Vogna er det eneste som er vasket å klart :p

Har nesten 5 uker igjen å stresser ikke :)

Sent from my iPhone using BV Forum

alt er klart her i huset til baby i allefall :-)

min bag pakker jeg når jeg får dato for innlegelse på pasienthotellet.
Og så har jeg tenkt å lage litt doble middager i tiden framover og fryse ned slik at mannen får det lettere med 100%jobb og to barn som plutselig skal følges opp alene i kanskje flere uker

Sist hadde jeg "alt" klart 6-7 uker før, og stresset med dynetrekk på senga osv, men han kom ikke før 8 dager etter termin. Var nesten blitt spindelvev på vogna...hi hi.
Denne gangen har vi det meste av ting liggende, men har ikke gjort senga eller vogna klar.
Men når dere sier det..... Hmmmm tror jeg at jeg kjøpe inn noe ammeinnlegg, babysalve i dag og rydde soverommet klart til senga og vaske babysengetøy.

Jeg har nesten alt i hus, mangler litt som overmadrass, ammepute og lignende. Må også få fikset opp stelle- og soveplassen, har litt sy og hekleprosjekt.
Men jeg er glad jeg har litt å gjøre for er 100 % sykemeldt, og er ni uker til termin :/ (håper tiden går fort)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har det meste fra sist gang, og det vi skulle mangle kan jeg løpe inn i butikken å kjøpe på vei hjem fra sykehuset. Vogn er ferdig vaska og står klar, og nestsiste vaskemaskin med babytøy står på as we speak. Så mitt redebyggerinstinkt blir brukt på "fornuftige" ting som rydding i skap, få orden i krydderhylla, vask av blomsterpotter, skippertak i tørrvareskuffen for å kaste det som evt har gått ut på dato, rydding av klær i boden og gi bort det overflødige til Ukraina (god gjerning!), skrive oppskrifter jeg har printa ut og tatt screenshot av inn i kokeboka mi.... Sånne ting! Baby kan godt komme litt før for min del!! ;)

Ser jo ut til at du har alt på stell til den lille melder ankomst:-) jeg nærmer meg, men er desverre endel å gjøre igjen, ordne sykehusbaggen, senga og vogna foreksempel.

Sist hadde jeg "alt" klart 6-7 uker før, og stresset med dynetrekk på senga osv, men han kom ikke før 8 dager etter termin. Var nesten blitt spindelvev på vogna...hi hi.
Denne gangen har vi det meste av ting liggende, men har ikke gjort senga eller vogna klar.
Men når dere sier det..... Hmmmm tror jeg at jeg kjøpe inn noe ammeinnlegg, babysalve i dag og rydde soverommet klart til senga og vaske babysengetøy.

Hehe, må nok riste og lufte bort spindelvevet her og ;)
Er alt for glad i å planlegge og ha ting klart på forhånd (har det sikkert fra jobb, der alt blir preppet, klart for siste finish på bestilling ;) )
Nå lurer jeg mer på hva jeg skal finne på, som går hjemme for tiden, siden leiligheten er "babyklar" :)

Jeg tror jeg har det viktigste klart, men gidder ikke re opp senga og andre sånne smådetaljer før jeg er hjemme igjen fra sykehuset. Hun skal jo sove i senga vår den første tiden, og ser ikke for meg å gå ut med vogna den første tiden heller.
Tenker at det er greit å ha stelleområdet klart og har klær klart, for det skal jo brukes med en gang.
Tar det meg knusende ro, så lenge jeg har kjærlighet å gi vil ikke ungen lide noen nød:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp