Sol & Måne
Forelsket i forumet
Kjenner at jeg begynner å få litt dårlig tid her nå.. heldigvis har jeg termin 28. august!
Jeg har
-ikke begynt på hentesettet som jeg skal strikke
-ikke begynt å se igjennom babyklærne etter de to eldste
-ikke begynt å hekle gutteteppe (begynner å nærme meg halvveis på jenteteppet)
-ikke satt opp baderoms innredning som må være på plass før vi kan sette opp stellebordet og skap til tøybleiene
-ikke hentet voggen vår som står hos ei venninne (hun lånte den i fjor sommer da hun fikk babyen sin)
-ikke begynt å sy nye vaskekluter til babyen
-ikke begynt å se igjennom noe av babyutstyret vi har etter de to andre i det heletatt!!
-ikke sydd bukse som babyen skal ha på seg hjem fra sykehuset (må sy to da vi ikke veit hvilket kjønn vi venter)
Dette har jeg gjort/begynt på
-hekle babyteppe til jente
-bestilt nyfødt tøybleier og begynt så vidt å vaske disse
-satt sammen kommode til babyen(eller mannen da )
-kjøpt ny vippestol
-kjøpt nytt bilsete til babyen
hmm.. kommer ikke på noe mere gitt..
Men til mitt forsvar må jeg jo si at vi tok over huset vårt i april (hadde stått ubebodd i 2 år) så vi har jo hatt nok å gjøre for å si det sånn
og det meste av utstyret har vi etter de to andre, det er bare å finne det fram..
På mandag reiser mannen på ferie til sine foreldre med ungene så da har jeg store planer om å få gjort noe av det som jeg ikke får ro til å gjøre når de er hjemme, som f.eks. strikke, hekle og sy Det skal bli så deilig å få slappe av uten mas fra mann og barn kommer selvfølgelig til å savne de masse, men litt godt å få være litt alene også
Jeg har
-ikke begynt på hentesettet som jeg skal strikke
-ikke begynt å se igjennom babyklærne etter de to eldste
-ikke begynt å hekle gutteteppe (begynner å nærme meg halvveis på jenteteppet)
-ikke satt opp baderoms innredning som må være på plass før vi kan sette opp stellebordet og skap til tøybleiene
-ikke hentet voggen vår som står hos ei venninne (hun lånte den i fjor sommer da hun fikk babyen sin)
-ikke begynt å sy nye vaskekluter til babyen
-ikke begynt å se igjennom noe av babyutstyret vi har etter de to andre i det heletatt!!
-ikke sydd bukse som babyen skal ha på seg hjem fra sykehuset (må sy to da vi ikke veit hvilket kjønn vi venter)
Dette har jeg gjort/begynt på
-hekle babyteppe til jente
-bestilt nyfødt tøybleier og begynt så vidt å vaske disse
-satt sammen kommode til babyen(eller mannen da )
-kjøpt ny vippestol
-kjøpt nytt bilsete til babyen
hmm.. kommer ikke på noe mere gitt..
Men til mitt forsvar må jeg jo si at vi tok over huset vårt i april (hadde stått ubebodd i 2 år) så vi har jo hatt nok å gjøre for å si det sånn
og det meste av utstyret har vi etter de to andre, det er bare å finne det fram..
På mandag reiser mannen på ferie til sine foreldre med ungene så da har jeg store planer om å få gjort noe av det som jeg ikke får ro til å gjøre når de er hjemme, som f.eks. strikke, hekle og sy Det skal bli så deilig å få slappe av uten mas fra mann og barn kommer selvfølgelig til å savne de masse, men litt godt å få være litt alene også